;
coinex

سفر چهار روزه رایگان به پاریس با گوگل

سفر چهار روزه رایگان به پاریس با گوگل

آیا تا به حال هوس رفتن به پاریس را کرده‌اید، آن هم رایگان؟ برای رسیدن به این آرزو، گوگل از کاربران خواسته تا پنج طراحی‌ ویژه ساعت هوشمند مخصوص Android Watch 2.0  را خلق کرده تا جایزه سفر به شهر پاریس را کسب کنند. در نظر داشته باشید که این مسابقه طراحی شامل کدنویسی نبوده و صرفاً باید ظاهر صفحه ساعت را طراحی کنید.

ورود به این مسابقه خیلی آسان است. تا 25 شهریور وقت دارید طرح‌های خود را در صفحات اینستاگرام به اشتراک بگذارید. پس از انجام طراحی، می‌توانید از هشتگ‌های AndroidWear# و WearWhatYouWant# استفاده کنید. همچنین، با استفاده از این هشتگ‌ها می‌توانید آثار دیگر کاربران را نیز مشاهده نمایید. هر کاربر فقط یکبار می‌تواند در این رقابت شرکت کند.

برندگان این مسابقه یک دستگاه ساعت هوشمند هوآوی با انتخاب از بین نسخه‌های الگانت یا جوئل در رنگ‌های مشگی یا نقره‌ای را دریافت خواهند کرد. ارزش این جایزه از 339 دلار تا 509 دلار است. همچنین برنده، حق انتخاب دو بند ساعت MODE، یکی به ارزش 39.96 دلار از جنس سیلیکون و دیگری با قیمت 47.96 دلار از جنس چرم خواهد داشت.

یکی از طراحان پنج نفر اول، برنده جایزه اصلی خواهد بود و در «هفته مُد» پاریس عازم کشور فرانسه خواهد شد. برنده اصلی در یکی از هتل‌های پاریس (با ارزش 5001 دلار) با یک نفر همراه به مدت 4 شب اقامت خواهد داشت. همچنین برنده جایزه اصلی با یکی از کارمندان دفتر مرکزی گوگل واقع در شهر پاریس به یک شام دعوت خواهد شد. علاوه بر این، برنده اصلی می‌تواند در یکی از بهترین رستوران‌های شهر پاریس (به ارزش 500 دلار) با نفر همراه خود غذا میل کند. همچنین از این برنده و همراهش دعوت به یک موزه (به ارزش 500 دلار) و رویداد مد خواهد شد.

در نهایت، این برنده سه جلسه 20 دقیقه‌ای با یکی از داوران این رقابت درباره Google Hangouts مشاوره دریافت خواهد کرد.

چطور است که همین الان ایده خود را طراحی کنید؟ شاید شما برنده این رقابت هیجان انگیز شدید!

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر