;
coinex

رکورد باریک ترین لپ تاپ جهان در نمایشگاه IFA 2016 شکسته شد!

رکود باریک ترین لپ تاپ جهان در نمایشگاه IFA 2016 شکسته شد!

سوئیفت 7 ، جدیدترین لپ تاپ ایسر که در نمایشگاه IFA 2016 به نمایش درآمد، لقب باریک ترین لپ تاپ جهان را از آن خود کرد، لقبی که پیش از در اختیار لپ تاپ های ساخته شده توسط بزرگانی همچون اپل و اچ پی قرار داشت.

ایسر نمایشگاه ایفا 2016 را با معرفی یک لپ تاپ بسیار زیبا و باریک، بسیار جنجالی شروع کرد. لپ تاپ Swift 7 لپ تاپی است که توانست با ضخامت 9.98 میلی متری خود، علاوه بر لقب اولین لپ تاپ با ضخامت کمتر از 1 سانتی متر، جایگاه اول را در لیست باریک ترین لپ تاپ های جهان را نیز به خود اختصاص دهد.

سوئیفت 7، باریک ترین لپ تاپ جهان ، با داشتن یک صفحه نمایش 13.3 اینچی IPS تنها 1.1 کیلوگرم وزن دارد و کاربر برای بلند کردن آن مجبور به صرف هیچ انرژی اضافی نیست.

اگر بخواهیم به مشخصات سخت افزاری این دستگاه بپردازیم، اولین چیزی که به ذهن می رسد، بررسی پردازنده آن است. سوئیفت 7 با بهره مندی از نسل هفتم پردازنده های Core i5 اینتل، به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD، امکانات قابل قبولی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این دستگاه علیرغم ضخامت بسیار کم خود و ربودن لقب باریکترین لپ تاپ جهان از مک بوک ایر اپل و اسپکتر 13 اچ پی، از بابت درگاه نیز چیزی کم ندارد. در اطراف لپ تاپ سوئیفت 7 ایسر، دو پورت USB 3.1 از نوع C و همچنین یک جک هدفون به کار رفته است.

از نکات جالب توجهی که درباره این لپ تاپ وجود دارد، تاچ پد فوق بزرگ آن است، تاچ پد سوئیفت 7 به حدی بزرگ است که شاید پیش از آن هرگز در لپ تاپ دیگری مشاهده نکرده باشید.

این دستگاه علیرغم ضخامت بسیار کم خود و ربودن لقب باریکترین لپ تاپ جهان از مک بوک ایر اپل و اسپکتر 13 اچ پی، از بابت درگاه نیز چیزی کم ندارد. در اطراف لپ تاپ سوئیفت 7 ایسر، دو پورت USB 3.1 از نوع C و همچنین یک جک هدفون به کار رفته است. از نکات جالب توجهی که درباره این لپ تاپ وجود دارد، تاچ پد فوق بزرگ آن است، تاچ پد سوئیفت 7 به حدی بزرگ است که شاید پیش از آن هرگز در لپ تاپ دیگری مشاهده نکرده باشید.

نمایی از سوئیفت 7، باریک ترین لپ تاپ جهان

.

بدنه این لپ تاپ از آلومینیوم ساخته شده است. ظاهر بیرونی این لپ تاپ تیره رنگ بوده و درون آن نیز طلایی رنگ است.

گفته می شود این لپ ابتدا در چین و سپس در اروپا و آمریکا عرضه خواهد شد. همچنین شنیده ها حاکی از آن است که قیمت این لپ تاپ 999 دلار در آمریکا و 1299 دلار در اروپا خواهد بود. حال به نظر می رسد دست کم باید یک الی دو ماه دیگر صبر کنیم تا ببینیم این شنیده ها تا چه حد صحت دارند.

.

منبع: pcworld

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خارجیها سعی میکنن وسایل و ابزارهای سبک و سریعتر تولید کنن. اونوقت ما میگیم هر چیزی سنگینتر باشه مواد بیشتری توش بکار رفته و بهتره.

    پاسخ