;
coinex

کروم بوک R13 ایسر به نمایش درآمد؛ نمایشگاه IFA 2016 در حال آغاز شدن است

کروم بوک R13 ایسر قبل از نمایشگاه برلین امسال توسط ایسر معرفی شد.

کروم بوک R13 ایسر قبل از نمایشگاه برلین امسال توسط ایسر معرفی شد. بالاخره انتظارها رو به پایان است و کنفرانس های قبل از نمایشگاه IFA 2016 برلین در حال آغاز؛ ایسر نیز یکی از کمپانی های شرکت کننده در این شوی بزرگ جهانی است و امسال گویا با دست پر به این نمایشگاه وارد شده است. ایسر امروز کروم بوک R13 جدید خود را به نمایش گذاشت اولین کروم بوک تبدیل شونده لمسی ایسر که دارای یک نمایشگر 13 اینچی است.

ایسر، ایسوس و برندهای دیگری نیز کرو بوک های 10 و 11 اینچی داشته اند که قابل تبدیل به تبلت نیز بوده؛ اما این برای اولین بار است که یک کروم بوک 13 اینچی کانورتیبل تولید می شود.

Chromebook R13 ایسر دارای یک نمایشگر لمسی 13.3 اینچی بوده که می تواند به یک تبلت نیز تبدیل شود. نمایشگر آن یک پنل IPS با کیفیت تصویری فول اچ دی – رزرولوشن 1080 در 1920 پیکسل – است که می تواند از 10 نقطه لمس همزمان پشتیبانی کند. به این قابلیت؛ ضربه زدن ها، سواپ کردن ها و بزرگنمایی و کوچک کردن تصاویر با باز و بسته کردن انگشتان دست بر روی نمایشگر را هم اضافه کنید.

کمپانی های زیادی همچون اچ پی نیازی به استفاده از نمایشگر لمسی در کروم بوک های مبتنی بر سیستم عامل کروم خود نمی بینند. شاید هم حق داشته باشند، سیستم عامل کروم برای ویژگی های لمسی در نظر گرفته نشده و این شرکت ها استفاده از نمایشگرهای لمسی را در این نوع کروم بوک ها تنها یک هزینه اضافه می دانند. با این حال این ویژگی رفته رفته می‌تواند مفید و مفید تر شود، به خصوص زمانی که در آینده برنامه های اندرویدی وارد این کروم بوک ها شود.

کروم بوک R13 ایسر دارای یک پورت یو اس بی نوع C، پورت یو اس بی 3.0 و درگاه اچ دی ام آی است.

کروم بوک R13 ایسر دارای یک پورت یو اس بی نوع C، پورت یو اس بی 3.0 و درگاه اچ دی ام آی است. این دستگاه همچنین از بلوتوث 4.0 و وبکم اچ دی پشتیبانی می کند. به احتمال زیاد کروم بوک لمسی ایسر در نسخه های متفاوتی از نظر فضای ذخیره سازی عرضه شود. 4 گیگابایت رم و نسخه های 16، 32 و 64 گیگابایتی مدل های مختلف آن است.

چنین مشخصاتی شاید هیچ چیز دندان گیری نباشد؛ اما وجود یک نمایشگر 13 اینچی که می تواند به عنوان یک تبلت نیز مورد استفاده قرار گیرد، برای بسیاری از کاربران هیجان انگیز خواهد بود. به علاوه آن که عمر باتری 12 ساعته آن نیز می تواند زمان عملکرد خوبی ارائه دهد.

قیمت کروم بوک R13 ایسر با شروع قیمت گذاری برای مدل پایه 400 دلار بوده و در ماه اکتبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. خبر های مربوط به نمایشگاه آیفا 2016 را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmodo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر