;
coinex

سامسونگ گلکسی فولدر 2 در تصاویری به نمایش درآمد

تصاویری از گوشی سامسونگ گلکسی فولدر 2 (Samsung Galaxy Folder 2) در فضای آنلاین منتشر شد.

تصاویری از گوشی سامسونگ گلکسی فولدر 2 (Samsung Galaxy Folder 2) در فضای آنلاین منتشر شد. از زمان راه اندازی گوشی های هوشمند، تولید گوشی های تاشو یا فیلیپ به شدت کاهش یافته است. در حالی که اکثر مردم ترجیح می دهند تا یک گوشی هوشمند معمولی داشته باشند؛ اما هنوز برخی کاربران به داشتن گوشی های تاشو که البته هوشمند نیز باشد، تمایل نشان می دهند.

کمپانی سامسونگ نیز به همین دلیل و برای آن که دل طرفداران این چنینی خود را به دست آورد به نظر می رسد که اقدام به تولید یک گوشی فیلیپ جدید کرده است. این دستگاه به دنبال گوشی Samsung Galaxy Folder سال گذشته ساخته می شود. نسل دو این سری، سامسونگ گلکسی فولدر 2 تاکنون هم در وب سایت تنا ظاهر شده و هم توانسته تایدیه کمیسیون ارتباطات فدرال را به دست آورد. تصاویر تبلیغاتی زیادی در کنار مشخصات این دستگاه منتشر شده و اکنون تصویر جدیدی از سامسونگ گلکسی Folder 2 در فضای وب به اشتراک گذاشته شده است.

این عکس ها در شبکه اجتماعی محبوب چینی ها (ویبو) منتشر شده و گوشی هوشمند تاشوی بعدی سامسونگ را از زوایای مختلف به تصویر کشیده است. با توجه به این تصاویر می توان گفت که این دستگاه از طراحی باریکی برخوردار شده است. در سمت چپ گلکسی فولدر 2 یک دکمه قرار گرفته و این در حالیست که در سمت دیگر به وضوح هیچ دکمه ای دیده نمی شود. در زیر این دستگاه یک پورت میکرو یو اس بی تعبیه شده که برای شارژ آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت. دیگر مشخصات تقریبا در حد و اندازه شایعه باقی مانده است. گفته می شود که سامسونگ گلکسی فولدر 2 دارای یک نمایشگر کوچک 3.8 اینچی بوده و از پردازنده اسنپدراگون 425 کوالکام قدرت می گیرد. این تراشه با پردازنده گرافیکی آدرنو 308 پشتیبانی می شود.

برای فضای ذخیره سازی این دستگاه 2 گیگابایت رم در کنار 16 گیگابایت حافظه در نظر گرفته شده که از طریق یک کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی ان جانمایی شده و در جلو دوربینی 5 مگاپیکسلی خودنمایی می کند که مسلما برای گرفتن سلفی و ویدئوچت، دوربین بدی نخواهد بود. این بسته تکنولوژیکی با یک باتری 1950 میلی آمپر ساعتی تکمیل می شود.

سامسونگ گلکسی فولدر 2 مبتنی بر اندروید 6.0.1 مارشمالو بوده و در حال حاضر خبری از آخرین نسخه سیستم عامل گوگل، اندروید 7.0 نوقا وجود ندارد. انتظار می رود که این دستگاه به زودی در ایالات متحده و چین با قیمت 250 دلار در دسترس کاربران قرار گیرد. در هیچ جایی به این نکته اشاره نشده که این دستگاه، گلکسی فولدر 2 نامگذاری شده است؛ اما با توجه به Galaxy Folder سال گذشته می توان انتظار داشت که چنین نامی داشته باشد. تصاویر زیر را ببینید و به یاد داشته باشید که این تصاویر توسط خود سامسونگ منتشر نشده و در ویبو درز کرده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر