;
coinex

تصاویر رسمی گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی فولدر 2

تصاویر مطبوعاتی گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی فولدر 2 پیش از این گزارش دادیم که قرار است سامسونگ گوشی هوشمند تاشویی به نام سامسونگ گلکسی فولدر 2 را وارد بازار کند، البته در عرضه ی این گوشی شک وجود داشت که امروز با انتشار تصاویر رسمی مطبوعاتی از آن این شک بر طرف شد.

علاوه بر نسخه ی نقره ای رنگی که در تصویر بالا می بینید، تصاویر دیگری که امروز به صورت رسمی منتشر شده اند، نسخه ی رنگی طلایی سامسونگ گلکسی فولدر 2 را نشان می دهند. ظاهر این گوشی ما را به دوران نوستالژیک گوشی های تاشو می برد ولی سخت افزار داخلی آن همتراز با خیلی از گوشی های هوشمند مدرن کنونی است. این گوشی با اندروید 6 مارشمالو از پیش نصب شده می آید و قدرت پردازشی آن مرهون پردازنده ی اسنپ دراگون 425 کوآلکوم با قدرت پردازشی 1.4 گیگاهرتز است. همچنین از نقطه نظر حافظه، دارای 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. برای تامین انرژی سامسونگ گلکسی فولدر 2 ، یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است که باید نمایشگر 3.8 اینچی با رزولوشن 480 در 800 این گوشی را روشن نگه دارد.

صدور گواهی نامه تنا و سلسله مشخصات فاش شده از این گوشی، قبل از اینکه سامسونگ تصاویر رسمی مطبوعاتی آن را منتشر کند، انجام شده است.

گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی فولدر 2 گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی فولدر 2 گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی فولدر 2 گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی فولدر 2

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر