coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

معرفی رسمی گوشی های هوآوی نوا و نوا پلاس

معرفی رسمی گوشی های هوآوی نوا و نوا پلاس هوآوی ساعاتی پیش به صورت رسمی گوشی های میان رده ی هوآوی نوا و نوا پلاس را در رویداد اختصاصی خود معرفی کرد.
همانطور که پیش تر هم گزارش دادیم، امسال در نمایشگاه ایفا ٢٠١۶ خبری از گوشی های سری میت یعنی میت ٩ نیست، ولی هوآوی همیشه با گوشی جدیدی برای طرفداران اندرویدی، ظاهر می شود. امسال این کمپانی محبوب چینی گوشی هوشمند جدید نوا و مدل بزرگتری از آن به نام نوا پلاس را معرفی کرد. گفتنی است که از نقطه نظر مشخصات سخت افزاری این دو گوشی در زمره گوشی های میان رده قرار می گیرند.
هوآوی نوا مجهز به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی ١٠٨٠ پیکسل، دوربین اصلی ١٢ مگا پیکسلی با دهانه ی دیافراگم f2/2 و دوربین جلوی ٨ مگاپیکسلی با گشادی دیافراگم f2/0 است. همچنین قدرت پردازشی ٢ گیگا هرتزی این گوشی، با پردازنده ٨ هسته ای اسنپ دراگون ۶٢۵ کوآلکوم، تامین می شود که در کنار ٣ گیگابایت رم و ٣٢ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی قابل ارتقاء به ١٢٨ گیگابایت، تکمیل خواهد شد.
همچنین لازم به ذکر است که هوآوی نوا مجهز به سنسور اثر انگشت در پشت گوشی و پورت USB نوع C و درگاه هیبریدی دو سیمکارته است که می توان از این درگاه هم برای سیمکارت و هم برای کارت حافظه میکرو اس دی، استفاده کرد. این گوشی هوشمند از اتصال LTE کت ۶ و اندروید ۶ مارشمالو با رابطه کاربری Emotion UI 4.1 نیز پشتیبانی می کند. همچنین هوآوی نوا با یک باتری ٣٠٢٠ میلی آمپر ساعتی تامین انرژی کرده که به گفته ی هوآوی دو روز دوام خواهد داشت.
مشخصات سخت افزاری هوآوی نوا پلاس نیز شامل وجود نمایشگر ۵.۵ اینچی فرل اچ دی با زرولوشن ١٠٨٠، دوربی اصلی ١۶ مگاپیکسلی با تنظیم تصویر اپتیکال، پردازنده اسنپ دراگون ۶٢۵ کوآلکوم، ٣ گیگابایت رم، ٣٢ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و باتری ٣٣۴٠ میلی آمپر ساعتی، می شود.
هر دو گوشی میان رده ی هوآوی نوا و نوا پلاس با ساختار آلومینیوم و شیشه 2.5D آمده اند که ظاهری پرمیوم را برای این دو دستگاه رقم زده است.
گفته می شود که هوآوی نوا به قیمت ٣٩٩ یورو و هوآوی نوا پلاس به قیمت ۴٢٩ یورو به فروش خواهد رسید.

.

راهنمای خرید تکراتو

منبع: Phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر