;
coinex

نسخه جدید تبلت گلکسی Tab A مدل 2016 به قلم S Pen مجهز خواهد شد

سامسونگ آخرین سری از تبلت خود، گلکسی Tab A مدل 2016 را چند ماه قبل منتشر کرد.

سامسونگ آخرین سری از تبلت خود، گلکسی Tab A مدل 2016 را چند ماه قبل منتشر کرد. دستگاه جدیدی که به یک نمایشگر 10.1 اینچی مجهز بود. 2 گیگابایت رم داشت و یک باتری بزرگ 7300 میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را فراهم می کرد. به نظر می رسد که سامسونگ احساس نیاز کرده تا نسخه جدیدی از این تبلت را که به قلم S Pen مجهز شده، تولید و روانه بازار کند. تصاویری در فضای وب منتشر شد که این خبر را به خوبی تایید می کند.

وب سایت SamMobile ساعاتی قبل عکس هایی را از تبلت گلکسی Tab A مدل 2016 به اشتراک گذاشت که در آنها این دستگاه همراه با قلم استایلوس اس پن به تصویر کشیده بود. این محصول جدید تقریبا همان مشخصاتی را دارد که که تبلت عرضه شده در ماه مه گذشته آنها را ارائه کرده بود. این بدان معنی است که نسخه جدید این دستگاه نیز به پردازنده اکسینوس 7870 مجهز شده، 2 گیگابایت رم داشته و. 16 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

عکس هایی را از تبلت گلکسی Tab A مدل 2016 به اشتراک گذاشت که در آنها این دستگاه همراه با قلم استایلوس اس پن به تصویر کشیده بود.

از آنجا که این نسخه جدید هنوز معرفی نشده است، بقیه مشخصات آن کاملا ناشناخته است؛ اما شایعات حکایت از آن دارند که این محصول جدید می تواند به همان دوربین های تبلت Galaxy Tab A 10.1 مدل 2016  مجهز شده باشد پس احتمالا در پنل پشتی دوربین 8 مگاپیکسلی قرار می گیرد و در جلو نیز دوربینی 2 مگاپیکسلی دیده خواهد شد. بله، درست است؛ بخش ثبت تصاویر در آن چنگی به دل نمی زند!

این تبلت با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو از جعبه خارج شده و در دو رنگ سفید و مشکی در دسترس خواهد بود.

علاوه بر تمامی این ویژگی مسلما وجود قلم اس پن در این تبلت می‌تواند به جذابیت های آن بیفزاید. هر چند که مشخصات این دستگاه چندان که باید و شاید قدرتمند نیست؛ اما قلم اس پن آن از ویژگی هایی مشابه با قلم استایلوس S Pen در گلکسی نوت 7 برخوردار شده است.

تبلت گلکسی Tab A مدل 2016 شامل ویژگی Air Command است و این همان توانایی ترجمه لغات با معلق نگه داشتن قلم استایلوس در بالای آن است. از دیگر ویژگی های این قلم می توان به اپلیکیشن Samsung Notes و همچنین قابلیت جدید یادداشت نویسی بر روی نمایشگر خاموش اشاره کرد.

و این به معنای آنست که قلم اس پن نسخه جدید تبلت گلکسی Tab A مدل 2016 شامل ویژگی Air Command است و این همان توانایی ترجمه لغات با معلق نگه داشتن قلم استایلوس در بالای آن است. از دیگر ویژگی های این قلم می توان به اپلیکیشن Samsung Notes و همچنین قابلیت جدید یادداشت نویسی بر روی نمایشگر خاموش اشاره کرد.  نسخه جدید تبلت گلکسی Tab A مدل 2016 مجهز به قلم S Pen به زودی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. نمایشگاه IFA 2016 در حال برگزاری است و مسلما جزئیات بیشتری در روزهای آتی آشکار خواهد شد.

عکس هایی را از تبلت گلکسی Tab A مدل 2016 به اشتراک گذاشت که در آنها این دستگاه همراه با قلم استایلوس اس پن به تصویر کشیده بود.

عکس هایی را از تبلت گلکسی Tab A مدل 2016 به اشتراک گذاشت که در آنها این دستگاه همراه با قلم استایلوس اس پن به تصویر کشیده بود.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر