;
coinex

کمربند هوشمند سامسونگ آماده ی تولید انبوه

کمربند هوشمند سامسونگ آماده ی تولید انبوهکمربند هوشمند سامسونگ به نام WELT که در نمایشگاه CES معرفی شد، اکنون برای تولید انبوه در بازار پوشیدنی های هوشمند آماده است. این گجت هوشمند در صورتی که فرد بیش از اندازه ی یکجا بنشیند به او هشدار می دهد.

در گذشته در کنفرانس لوازم الکترونیکی مصرفی CES که اویل سال جاری میلادی برگزار شد، آزمایشگاه خلاق سامسونگ (C-Lab) یک کمربند هوشمند معرفی کرد. یک پوشیدنی هوشمند که مانند یک کمربند معمولی کار می کند ولی پرتوهای ردیابی شده از فعالیت های شما را برای گوشی هوشمندتان ارسال می کند. اکنون به نظر می رسد که این کمربند آماده ی تولید انبوه است و احتمالا بیش از 69 دلار قیمت خواهد داشت.

با وجود موفقیت فیت بیت، شیائومی می بند و امثال آنها، مصرف کنندگان کاملا آماده ی پذیرش بهره مندی از تکنولوژی مدرن برای سلامت خود هستند.

کمربند WELT شامل قدم شمار برای شمارش گام های شماست و همچنین می تواند تشخیص دهد که مدت زمان طولانی یک جا نشسته اید. این کمربند و برنامه ی شریک آن می توانند تشخیص دهد که اندازه ی دور کمر شما چقدر است و اگر بیش دارای اضافه وزن بودید به شما اعلام کنند.

گفته می شود که کمربند هوشمند سامسونگ، عمر باتری 20 ساعته دارد از این رو یک روز کامل می توان از آن استفاده کرد. اپلیکیشن اتصال دهنده ی بلوتوثی آن به خوبی معرفی نشده است اما به ظاهرا شامل بسیاری از عملکرد های بررسی سلامت است.

این کمربند در انواع سبک ها برای بانوان و آقایان در دسترس است.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر