;
coinex

دستبند تناسب اندام تام تام تاچ ؛ گجتی هوشمند با تجزیه و تحلیل ساختار بدن

بر خلاف دستگاه های هوشمند دیگری از این قبیل، دستبند تناسب اندام تام تام تاچ قادر است تا ترکیبات سازنده بدن را تجزیه و تحلیل کند.

کمپانی تام تام امروز در نمایشگاه IFA 2016 از سه محصول جدید خود پرده برداری کرد. یکی از آنها دستبند تناسب اندام جدید این کمپانی است که با نام تام تام تاچ معرفی شد. بر خلاف دستگاه های هوشمند دیگری از این قبیل، دستبند تناسب اندام تام تام تاچ قادر است تا ترکیبات سازنده بدن را تجزیه و تحلیل کند.

دستبند TomTom Touch علاوه بر اینکه درصد عضلات و چربی بدن را مشخص می کند، قادر است تا تعداد ضربان قلب، گام های برداشته شده و همچنین میزان سوخت و ساز بدن را نیز به نمایش بگذارد. دستبند تناسب اندام تام تام تاچ از 8 سپتامبر (18 شهریور ماه) با برچسب قیمتی 130 دلار وارد بازار خواهد شد.

تام تام در نمایشگاه آیفا 2016 علاوه بر این دستبند تناسب اندام، برای دوستداران سیر و سیاحت و گردش در طبیعت و محیط های باز دو ساعت جی پی اس نیز معرفی کرد.

ساعت اسپارک 3 که به ردیاب 24/7  GPS مجهز شده از 3 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی برای پخش موسیقی برخوردار است. نسل سوم اسپارک در مقایسه با مدل قدیمی، با ویژگی مسیر یابی عرضه می شود. این ویژگی محل فعلی شما را مشخص کرده و بهترین مسیر انتخابی برای رسیدن به مقصد مورد نظر را به شما نشان می دهد. نسل سوم این ساعت مبتنی بر جی پی اس با خدماتی چون Strava در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

دستبند تناسب اندام تام تام تاچ از 8 سپتامبر (18 شهریور ماه) با برچسب قیمتی 130 دلار وارد بازار خواهد شد.

و اما گجت سوم، TomTom Adventurer است. دستگاهی که اگر چه با مشخصاتی مانند اسپارک 3 تولید شده؛ اما به ویژگی های اضافه تری چون فشارسنج نیز مجهز است. ساعت TomTom Adventurerبه طور خاص برای ورزشکاران حرفه ای طراحی شده است. کوهنوردان، اسکی بازان و دوندگان با استفاده از ردیابی سه بعدی این گجت از طول و ارتفاع، به خوبی می توانند موقعیت خود را بررسی کنند. به ادعای این کمپانی هلندی، طول عمر باتری تام تام Adventurer چیزی بیش از 24 ساعت بوده و علاوه بر این از سیستم های نظارت بر ضربان قلب، میزان کالری مصرفی و گام شمار بهره مند شده است.

تام تام با نصب اپلیکیشن MySports خود بر روی این محصولات به کسانی که نیاز به جزئیات بیشتری از فعالیت های بدنی خود دارند، امکانات بیشتری ارائه می دهد. این اپلیکیشن بر روی پلتفرم های مختلف اندرویدی وiOS  قابل اجرا است. این کمپانی اعلام کرده که ساعت Spark 3 درست به مانند دستبند تناسب اندام تام تام تاچ از هفته آینده وارد بازار شده و با قیمت 250 دلار به خریداران علاقمند تحویل خواهد شد. این در حالی است که TomTom Adventurer کمی دیرتر خودنمایی خواهد کرد. شما می توانید از هجدهم ماه اکتبر این پوشیدنی هوشمند را با قیمت 350 دلار خریداری کنید. هر دو دستگاه درون جعبه خود یک ایرفون بلوتوث خواهند داشت.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر