;
coinex

گوشی HTC One A9s رسما معرفی شد؛ تراشه Helio P10 قدرتنمایی می کند

گوشی HTC One A9s به طور رسمی توسط اچ تی سی معرفی شد.

دقیقا نمی دانیم که اچ تی سی در سال های گذشته چه تعداد گوشی هوشمند تولید کرده؛ اما این را می دانیم که اچ تی سی 10 قطعا قدرتمند ترین گوشی ساخته شده توسط این کمپانی است. پرچم داری جدید که از مشخصات قابل قبولی نیز برخوردار شده است. اگر خاطرتان باشد این کمپانی تایوانی یکسال قبل گوشی نسبتا جالب توجهی را به بازار فرستاد که آن را HTC One A9 نامید. به نظر می رسد که جایگزین این مدل هم اکنون آماده است. گوشی HTC One A9s به طور رسمی توسط اچ تی سی معرفی شد.

اچ تی سی وان A9s که در رده گوشی های میان رده قرار می گیرد، تا حدود زیادی به نسل قبلی خود شبیه است. این دستگاه فلزی دارای یک دکمه اصلی هوم در زیر صفحه نمایش بوده که در درون خود سنسور اثر انگشت را هم جای داده است.

مشخصات گوشی HTC One A9s این گونه است؛ یک نمایشگر Super LCD اچ دی با اندازه 5 اینچ زینت بخش پنل جلویی این دستگاه شده

مشخصات گوشی HTC One A9s این گونه است؛ یک نمایشگر Super LCD اچ دی با اندازه 5 اینچ زینت بخش پنل جلویی این دستگاه شده که شامل رزولوشن تصویری 720 در 1280 پیکسل است. پردازنده 8 هسته ای Helio P10 مدیاتک با فرکانس عملیاتی 2 گیگاهرتز و با ساختار 64 بیتی به آن قدرت داده و پردازنده گرافیکی Mali-T860 MP2 موظف است تا کارهای گرافیکی آن را به خوبی هندل کند.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.2 در پنل پشتی جای گرفته و در جلو دوربینی 5 مگاپیکسلی که به نظر می رسد برای گرفتن سلفی و تماس ویدئویی مناسب باشد، دیده می شود. وجود یک باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی در درون این گوشی ضخامت آن را به 7.99 میلیمتر رسانده و وزن آن را به 149.8 گرم افزایش داده است. گوشی جدید کمپانی اچ تی سی علاوه بر پشتیبانی از شبکه پرسرعت 4G LTE از گزینه های اتصالی چون بلوتوث 4.2 نیز برخوردار است.

اچ تی سی می گوید که این دیوایس به صورت گسترده در بازارهای جهانی در دسترس است؛ اما جزئیات بیشتری را آشکار نکرد. قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده است؛ اما امیدواریم که مقرون به صرفه تر از نسل قبلی خود باشد که با برچسب قیمتی 499 دلار وارد بازار شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر