;
coinex

گجت های جالب توجه سونی در نمایشگاه IFA 2016

گجت های جالب توجه سونی در نمایشگاه IFA 2016

سونی در نمایشگاه IFA 2016 برلین با رونمایی از سه نمونه اولیه از گجت های جذاب، توجه همگان را به خود جلب کرد.

در حالی که این احتمال وجود دارد که آن ها حتی به تولید انبوه نیز نرسند اما باید خاطر نشان کنیم که تمامی آن ها چه از منظر سخت افزاری و چه از منظر نرم افزاری از عملکرد قابل قبولی برخوردارند.

اکسپریا پروژکتور

اکسپریا پروژکتور

پروژکتور اکسپریا یک کامپیوتر مبتنی بر اندروید به همراه یک پروژکتور است. پروژکتور تعبیه شده در آن، تصاویر را به سطوح صاف مقابل خود می فرستد که کاربر می تواند با آن تعامل داشته باشد.

یک سنسور مادون قرمز (Infrared) نیز در این دستگاه قرار گرفته که مشخص می کند کاربر در کدام قسمت از این صفحه بازتابیده شده را لمس می کند.

بنابراین با پروژکتور اکسپریا این قابلیت برای کاربر فراهم می شود که هر سطحی را به یک صفحه لمسی تبدیل نماید.

اکسپریا Ear

اکسپریا Ear

در نگاه اول اکسپریا Ear شبیه به هندفری های بلوتوثی است اما باید به شما گفت که این چنین نیست و Xperia Ear یکی دیگر از گجت های کمپانی سونی است.

سنسورهای به کار رفته در گوشیِ این گجت حرکت و لرزش سر شما را شناسایی کرده و هنگامی که یک صدای کامپیوتری از شما می پرسد که آیا می خواهید به تماس دریافتی تان پاسخ دهید، شما می توانید با حرکت سر خود، این تماس را دریافت کنید.

شاید در نگاه اول کمی سخت باشد که تنها با حرکت سر خود با یک گجت ارتباط برقرار کنید، بنابراین قادر خواهید بود با جواب های بله یا خیر نیز به این سوالات پاسخ دهید. در مجموع این گجت می تواند به خوبی با یک سیستم تشخیص صدا نیز ادغام شود.

ربات خانگی هوشمند اکسپریا ایجنت

ربات خانگی هوشمند اکسپریا ایجنت

شاید یکی از پیشرفته ترین گجت های معرفی شده توسط سونی، همین اکسپریا ایجنت باشد. شما می توانید از این گجت هوشمند بخواهید که یک تماس تلفنی برای شما برقرار کند، تقویم شما را مدیریت کند و با گجت های هوشمند خانه شما نیز ارتباط برقرار کند و تمامی این کارها را نیز می تواند توسط فرمان های صوتی انجام دهد.

.

منبع: pcworld

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر