;
coinex

گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4 در تنا رویت شد

گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4 (Xiaomi Redmi 4) در آژانس رگولاتوری چین ظاهر شده و تصاویر به همراه مشخصاتی از آن آشکار گردید. انتظار می رفت که گوشی ردمی 4 (Redmi 4) در کنار راه اندازی شیائومی ردمی نوت 4 (Redmi Note 4) عرضه شود؛ اما این اتفاقی هرگز پیش نیامد. اکنون به نظر می رسد که راه اندازی این دستگاه به زودی انجام خواهد شد. این دستگاه در تنا رویت شد و علاوه بر فاش کردن مشخصات آن نشان داد که به زودی به بازارهای چین عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4 بسیار به برادر بزرگتر خود، ردمی نوت 4 شباهت دارد. شیائومی به نظر می رسد که قصد ندارد هیچ تغییری در طراحی دکمه های خازنی خود اعمال کند؛ بنابراین آنها همچنان در سر جای خود باقی مانده اند. اسپیکرها در گوشی Xiaomi Redmi 4 از پنل پشتی حذف شده و در حال حاضر در پایین دستگاه و در دو طرف ورودی شارژر جای خوش کرده است.

گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4 بسیار به برادر بزرگتر خود، ردمی نوت 4 شباهت دارد.

در پنل پشتی این دستگاه یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد که درست در زیر سنسور دوربین قرار گرفته است. یک فلش LED نیز در سمت چپ آن دیده می شود. چند سانتی متر پایین تر لوگوی شیائومی خودنمایی می کند که در بالای خط آنتن حک شده است. کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست آن قرار گرفته و در سمت چپ سینی سیم کارت تعبیه شده است.

مشخصات شیائومی ردمی 4 در تنا بدین گونه لیست شده است. محصول جدید شیائومی به یک نمایشگر فول اچ دی مجهز شده و فضای ذخیره سازی آن را 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل می دهد. پردازنده ای با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز به آن قدرت داده که پیش بینی می شود، تراشه Helio P10 باشد؛ هر چند برخی معتقدند که اسنپدراگون 625 در این دستگاه قدرتنمایی خواهد کرد. گوشی هوشمند شیائومی ردمی 4 مبتنی بر اندروید 6.0.1 مارشمالو بوده و رابط کاربری MIUI 8 بر بالای این سیستم عامل گوگل نقش خواهد بست.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر