;
coinex

موتورسیکلت بتمن به حراج گذاشته می شود

اگر شما یکی از طرفداران پر و پا قرص این سه گانه موفق کریستوفر نولان هستید و البته شخصی ثروتمند، به زودی این شانس را خواهید داشت تا مالک موتورسیکلت بتمن شوید.

اگر فیلم های شوالیه تاریکی یا شوالیه تاریکی برمی خیزد را دیده باشید، بدون شک Batpod – موتورسیکلت بزرگی که بتمن در خیابان های شهر گاتهام با آن حرکت می کرد – را به یاد دارید. اگر شما یکی از طرفداران پر و پا قرص این سه گانه موفق کریستوفر نولان هستید و البته شخصی ثروتمند، به زودی این شانس را خواهید داشت تا مالک موتورسیکلت بتمن شوید. به نظر می رسد که یکی از اصلی ترین موتورسیکلت هایی که در هر دو فیلم بتمن استفاده شده به زودی در یک حراجی در انگلستان به فروش برسد.

اگر چه بدپاد های متعددی برای استفاده در این فیلم طراحی شد؛ اما این یکی با بقیه فرق دارد. درواقع این همان موتوری است که در نماهای نزدیک یا به اصطلاح در کلوز آپ ها از آن استفاده می شده است. موتورسیکلت بتمن از تصورات و ایده های طراح تولید این فیلم، ناتان کراولی (Nathan Crowley) بوده و توسط Chris Corbould ساخته شده است.

از جمله ویژگی های موتورسیکلت بتمن می توان به شاسی سفارشی ساخته شده، پنل های فایبرگلاس بدنه خاکستری رنگ، لاستیک های 31 اینچی کمپانی لاستیک سازی Hoosier Racing Tire و یک موتور هوندا 750 اشاره کرد. همچنین یک جفت استوانه پلاستیکی (بدون کاربرد بوده و بیشتر جنبه تزئینی دارد) و یک اسلحه لیزری ابهت خاصی به آن بخشیده است.

از جمله ویژگی های موتورسیکلت بتمن می توان به شاسی سفارشی ساخته شده، پنل های فایبرگلاس بدنه خاکستری رنگ، لاستیک های 31 اینچی کمپانی لاستیک سازی Hoosier Racing Tire و یک موتور هوندا 750 اشاره کرد.

رادیاتور و سیستم هیدرولیک در پشت زین قرار گرفته و این در حالی است که سیستم ترمز از طریق کنترل هایی بر روی دسته سمت چپ و پدال سمت راست اداره می شود. فوم پدهای سیاه رنگ قرار گرفته بر روی بدنه و شکل طراحی زین و زوایای شکستی که به آن داده شد، موتورسیکلت بتمن را برای یک سواری لذت بخش مساعد کرده است.

اگر برای چگونه راندن این موتور هیجان زده هستید، ممکن است که در این باره ناامید شوید. موتورسیکلت بتمن بدون باتری، مخزن سوخت و دریچه گاز به فروش می رسد. بنابراین اگر قصد داشته باشید که این موتور را در خیابان های شهر به حرکت درآورید (البته در صورت دریافت مجوزهای لازم برای آن) لازم است که این قطعات را برای خودتان بسازید.

فروشگاه بریتانیایی Prop Store این موتورسیکلت را در حراجی که در 27 سپتامبر (6 مهرماه) برگزار خواهد شد، به مزایده خواهد گذاشت. انتظار می رود که موتورسیکلت بتمن با قیمتی بین 60,000 پوند (حدود 80 هزار دلار) تا 80,000 پوند (چیزی در حدود 106 هزار دلار) به فروش برسد.

موتورسیکلت بتمن بدون باتری، مخزن سوخت و دریچه گاز به فروش می رسد.

موتورسیکلت بتمن بدون باتری، مخزن سوخت و دریچه گاز به فروش می رسد.

.

منبع: newatlas

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر