;
coinex

گوشی Turing Phone Cadenza با مشخصاتی حیرت انگیز از راه خواهد رسید

گوشی Turing Phone Cadenza که محصول عجیب و غریب این کمپانی فندلاندی خواهد بود که در سال 2017 روانه بازار خواهد شد.

کمپانی نه چندان آشنای گوشی ساز فندلاندی Turing Robotic industries (که به طور اختصار TRI خوانده می شود) اعلام کرده که قصد دارد تا در آینده گوشی هوشمند رده بالایی را به بازار عرضه کند که مشخصات آن هوش از سر هر کسی خواهد پراند. گوشی Turing Phone Cadenza که محصول عجیب و غریب این کمپانی فندلاندی خواهد بود که در سال 2017 روانه بازار خواهد شد. گوشی هوشمندی که احتملا با هر چیزی که قبل از آن دیده اید، تفاوت خواهد داشت.

گفته شده است که گوشی کادنزا نه از یک تراشه بلکه از دو تراشه اسنپدراگون 830 قدرت خواهد گرفت. این تراشه هنوز دیده نشده و احتمالا کوالکام آن را در اوایل سال 2017 عرضه خواهد کرد. در کنار این دو پردازنده قدرتمند، گوشی Turing Phone Cadenza با رم عظیم 12 گیگابایتی خودنمایی خواهد کرد. البته این حجم عظیم از رم از دو رم 6 گیگابایتی تشکیل خواهد شد. احتمالا حضور این دو رم 6 گیگابایتی دلیلی بر وجود دو چیپست اسنپدراگون 830 کوالکام است. سیستم روی تراشه اسنپدراگون 830 می تواند تنها از 8 گیگابایت رم پشتیبانی کند و این می تواند دلیل موجهی برای استفاده از دو تراشه اسنپدراگون 830 باشد. همچنین گفته می شود که این دستگاه با 1 ترابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد و جالب این که این حجم گسترده از فضای ذخیره سازی از طریق دو اسلات برای کارت میکرو اس دی قابل ارتقا نیز خواهد بود. آیا چنین ظرفیتی از فضای ذخیره سازی می تواند به طور کامل مورد استفاده قرار گیرد؟

از دیگر مشخصات تورینگ فون کادنزا باید به نمایشگر کواد اچ دی 5.8 اینچی آن اشاره کرد. صفحه نمایشی که از رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل برخوردار خواهد بود. این طور که شایعات حکایت می کنند، موبایل Cadenza با یک دوربین دوگانه در پنل جلویی تولید خواهد شد. دوربینی که گفته می شود با ترکیب اندازه های پیکسلی به 20 مگاپیکسل خواهد رسید و دوربین اصلی قرار گرفته در پنل پشتی آن یک غول 60 مگاپیکسلی iMAX 6K Quad خواهد بود.

در لیست مشخصات گوشی Turing Phone Cadenza آمده است که این دستگاه با 4 اسلات نانو سیم همراه شده و از سه باتری مختلف انرژی مورد نیاز روزانه خود را تامین خواهد کرد.

شگفتی ها درباره این دستگاه تمامی ندارد. در لیست مشخصات گوشی Turing Phone Cadenza آمده است که این دستگاه با 4 اسلات نانو سیم همراه شده و از سه باتری مختلف انرژی مورد نیاز روزانه خود را تامین خواهد کرد. یک باتری گرافن ابر رسانای 2400 میلی آمپر ساعتی، یک باتری 1600 میلی آمپر ساعتی لیتیوم – یونی و یک سلول سوختی هیدروژنی که در مجموع توان خروجی برابر با 100 وات ساعت تولید می کند.

کادنزا مبتنی بر سیستم عامل Swordfish که ظاهرا نسخه‌ ای از سیستم عامل Sailfish است. گفته می شود که این سیستم عامل با استفاده از هوش مصنوعی با قابلیت های یادگیری فراوانی همراه خواهد بود. این دستگاه با تمامی این مشخصات در یک قاب فلزی سبک بسته بندی خواهد شد. مطمئنا اگر قرار باشد این دستگاه به زندگی واقعی سلام کند، زودتر از سال 2017 رخ نشان نخواهد داد. باید دید که این کمپانی فندلاندی چگونه محصولی را روانه بازار خواهد کرد.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر