;
coinex

همکاری گوگل و هواوی منجر به تولید یک تبلت جدید 7 اینچی خواهد شد

ما شاید این بازار هنوز جذابیت های خود را به طور کامل از دست نداده باشد، حداقل همکاری گوگل و هواوی که این گونه نشان می دهد، برخی منابع حکایت از آن دارند که دو غول بزرگ گوشی ساز جهان قصد دارند تا تبلت جدیدی را روانه بازار کنند.

این روزها بازار تبلت برای بسیاری از کاربران بازار هیجان انگیزی به شمار نمی آید. البته جای چندان تعجبی هم نخواهد بود. تبلت ها در این روزها حرف زیادی برای گفتن ندارند و تنها چیز جالب توجهی که در این بخش مورد توجه تولید کنندگان بزرگ قرار گرفته ساخت دستگاه های هیبریدی است. لپ تاپ هایی که می توانند به عنوان یک تبلت نیز مورد استفاده قرار گیرند، دستگاه هایی چون Google Pixel C و Lenovo Yoga Book از این جمله اند؛ اما شاید این بازار هنوز جذابیت های خود را به طور کامل از دست نداده باشد، حداقل همکاری گوگل و هواوی که این گونه نشان می دهد، برخی منابع حکایت از آن دارند که دو غول بزرگ گوشی ساز جهان قصد دارند تا تبلت جدیدی را روانه بازار کنند.

بر اساس گفته های اوان بلاس مشهور که ید طولایی در فاش کردن خبرهای تکنولوژی دارد، گوگل و هواوی مشغول کار بر روی یک تبلت جدید 7 اینچی هستند که در اواخر امسال معرفی خواهد شد. بلاس همچنین اضافه می کند که این محصول مشترک از 4 گیگابایت رم برخوردار خواهد شد؛ اما هیچ جزئیات بیشتری را آشکار نکرده است. یکی از جالب ترین شایعاتی که پیرامون این تبلت در گردش بوده، نام این محصول جدید است. به طور معمول و طبق روال در پیش گرفته شده کمپانی گوگل، فرض بر این است که این دستگاه جدید نکسوس 7 نامگذاری شود؛ اما آخرین شایعات روایت دیگری را بازگو می کنند. گفته می شود که گوشی های هوشمند امسال گوگل به جای آن که برند نکسوس را با خود همراه داشته باشند از نام پیکسل (Pixel) برای آنها استفاده خواهد شد.

چندی پیش، حدودا در اوایل امسال هواوی نیز یک برند جدید تجاری با نام Huawei 7P را به ثبت رساند. برخی شایعات می گویند که این نام می تواند برای همین تبلت در نظر گرفته شده باشد. البته سوال واقعی این است که آیا کاربران امروزی به یک تبلت 7 اینچی احساسا نیاز خواهند کرد؟ گوشی های هوشمند امروزی تقریبا در حال بزرگتر شدن بوده و کمپانی های گوشی ساز به دنبال بزرگتر کردن این صفحه نمایش ها تا مرز 6 اینچ هستند. شاید وجود یک اینچ اضافه و البته از دست دادن سرویس های مربوط به تلفن های همراه چندان ارزشمند نباشد. شما چیزی غیر از این فکر می کنید؟ باید دید در همکاری گوگل و هواوی چه محصولی متوالد خواهد شد!

.

منبع: phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر