;
coinex

دوربین دوگانه هواوی میت 9 به لنزهای لایکا و لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد شد

دوربین دوگانه هواوی میت 9 با لنزهای لایکا عرضه خواهد شد.

دوربین دوگانه هواوی میت 9 با لنزهای لایکا عرضه خواهد شد. هنوز تا راه اندازی گوشی جدید میت هواوی هفته ها زمان باقی است و جزئیات درباره این گوشی بسیار ناچیز است. این دستگاه که احتمالا گوشی هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) خواهد بود با دوربینی دوگانه همراه می شود.

تحلیلگران صنعتی در مورد پیکره بندی دوربین دوگانه هواوی میت 9 نظرات مختلفی ارائه کرده اند. یکی از آنها با نام Lihuai Bin Robin معتقد است که دوربین در نظر گرفته شده برای این دستگاه شبیه به دوربین دوگانه آیفون امسال اپل خواهد بود. تثبیت کننده تصویر نوری و زوم آنالوگ از ویژگی های این دوربین خواهد بود. بین رابین می گوید تنها تفاوت در این است که یکی از لنزهای میت 9 تصاویر رنگی گرفته و لنز دیگر عکس های مونوکروم ثبت خواهد کرد.

تحلیلگر دیگر، سان شانگ زو (Sun Changxu) می گوید برای رفع تداخل مغناطیسی از دو لرزشگیر اپتیکال استفاده شده و البته فوکوس خودکار نیز وجود خواهد داشت.

تحلیلگر Pan Jiutang معروف می گوید که انتظار می رود گوشی Huawei Mate 9 یا هواوی Mate S2 دارای دوربین دوگانه باشند. به باور او این دوربین دوگانه می تواند توسط کمپانی Leica تهیه شود.

تحلیلگران صنعتی در مورد پیکره بندی دوربین دوگانه هواوی میت 9 نظرات مختلفی ارائه کرده اند.

با این تفاسیر و با کنار هم گذاشتن پیش بینی های تحلیلگران مشهور در این حوزه می توان به یک جمع بندی نسبتا محتمل رسید. به احتمال بسیار زیاد هواوی Mate 9 با یک دوربین دوگانه لایکا عرضه خواهد شد که از لرزشگیر اپتیکال، زوم آنالوگ و فوکوس خودکار بهره مند است.

جزئیاتی کمی درباره این دستگاه وجود دارد؛ اما شایعاتی از قبل بر وجود تراشه Kirin 960 تاکید داشته اند. پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE Cat. 12 و همچنین برخورداری از شارژ سریع نیز جز احتمالات قوی خواهد بود. پیش بینی می شود که این اسمارت فون در هنگام ورود به بازار با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا ظاهر شود که رابط کاربری EMUI 5 بر روی آن نقش خواهد بست.

توجه داشته باشید که هیچ کدام از این جزئیات هنوز به طور رسمی تایید نشده اند، پس تمامی این جزئیات در حد و اندازه های یک شایعه خواهد بود. مطابق با این گونه خبرها برخورد کنید. کمی نمک به عنوان چاشنی می تواند لذت خواندن آن را برای شما چند برابر کند. مسلما در روزهای آتی اطلاعات بیشتر و معتبر تری درز خواهد کرد. با ما همراه باشید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر