;
coinex

شایعات جدید تاریخ انتشار شیائومی می نوت 2 را فاش کرد

شایعات جدید تاریخ انتشار شیائومی می نوت 2 را فاش کرد

شایعات جدیدی در فضای آنلاین منتشر شده که تاریخ انتشار شیائومی می نوت 2 را بازگو می کنند. مدتی قبل خبری به بیرون درز کرد که نشان می داد گوشی شیائومی می نوت 2 در دو پیکره بندی متفاوت از راه خواهد رسید.

ادعا شده است که نسخه سطح بالاتر آن با جدیدترین محصول کمپانی کوالکام، تراشه اسنپدراگون 821 همراه شده و به 6 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. خبرهایی که امروز به بیرون درز کرد ظاهرا روایت متفاوتی از زمان تاریخ انتشار شیائومی می نوت 2 دارد.

خبرهایی که امروز در AndroidPure ظاهر شد، نشان می دهد که دو داستان کاملا متفاوت درباره تاریخ انتشار شیائومی می نوت 2 وجود دارد. اولین روایت از ویبو (شبکه اجتماعی مردم چین) مشاهده می شود. در ویبو آمده است که در نهایت تایید شد؛ شایعات می گویند که این دستگاه در 14 سپتامبر (24 شهریور ماه) منتشر خواهد شد. از 10 روز گذشته تاکنون خبرهایی از گوشه و کنار شنیده می شد که شیائومی می نوت 2 به اسنپدراگون 821 مجهز خواهد بود. البته درباره دوربین دوگانه و نمایشگر منحنی آن نیز صحبت هایی وجود داشت. پیش بینی می شود که این دستگاه با قیمت 2999 یوان یعنی چیزی در حدود 450 دلار به فروش برسد.

اما روایت دوم مربوط به تیزر تبلیغاتی است که به نظر می رسد ماهیتی رسمی داشته باشد. در پایین این تصویر 9.24 درج شده که به 24 سپتامبر (3 مهر ماه)  اشاره دارد. کمی عجیب است. 24 سپتامبر شنبه (روز تعطیلی رسمی) بوده و برگزاری رویداد راه اندازی در چنین روزی کمی غیر معمول و عجیب است؛ هرچند که احتمال آن به طور کامل رد نمی شود.

اما روایت دوم مربوط به تیزر تبلیغاتی است که به نظر می رسد ماهیتی رسمی داشته باشد. در پایین این تصویر 9.24 درج شده که به 24 سپتامبر (3 مهر ماه)  اشاره دارد. کمی عجیب است. 24 سپتامبر شنبه (روز تعطیلی رسمی) بوده و برگزاری رویداد راه اندازی در چنین روزی کمی غیر معمول و عجیب است؛ هرچند که احتمال آن به طور کامل رد نمی شود.

درواقع حتی می تواند این دستگاه در 14 سپتامبر معرفی شده و در 24 سپتامبر برای عرضه در بازارهای جهانی ارسال گردد. در هر صورت تیزر به تصویر کشیده شده بعید به نظر می رسد که از مشروعیت لازم برخوردار نباشد؛ بنابراین حتی اگر این دستگاه در 24 سپتامبر هم معرفی شود چندان دور از ذهن نخواهد بود.

پیش از این نیز، تحلیلگری به این نکته اشاره کرده بود که گوشی شیائومی می نوت 2 در ماه آگوست از راه می رسد؛ اما ماه آگوست نیز سپری شد و اثری از می نوت 2 دیدن نشد. امیدواریم که تاریخ انتشار شیائومی می نوت 2 بیش از این چهره معمایی به خود نگیرد؛ اما یک چیز به طور حتم محقق خواهد شد. آن زمان در نهایت خواهد رسید و شیائومی می نوت 2 رخ نشان خواهد داد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر