;
coinex

گوشی هوشمند LG V20 به طور رسمی معرفی شد

گوشی هوشمند LG V20 رسما توسط کمپانی ال جی رونمایی شد.

گوشی هوشمند LG V20 رسما توسط کمپانی ال جی رونمایی شد. این دستگاه جانشین گوشی ال جی وی 10 (LG V10) است که سال گذشته معرفی شده بود. گوشی LG V10 دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی بوده و البته به نمایشگر دومی نیز مجهز است. این کمپانی کره ای این نمایشگر ثاونیه را همچنان در این مدل جدید نیز حفظ کرده است.

گوشی هوشمند LG V20 رسما توسط کمپانی ال جی رونمایی شد.

هنگامی که صحبت از مشخصات ال جی وی 20 به میان می‌ آید، مسلما ویژگی های مربوط به یک پرچم دار 2016 خودنمایی خواهد کرد. گوشی هوشمند LG V20 نیز پرچم دار جدید کمپانی ال جی است پس از این قاعده مستثنی نخواهد بود. این دستگاه دارای یک نمایشگر کواد اچ دی 5.7 اینچی با رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل است. چنین انمدازه نمایشگر و چنین رزولوشنی تراکم پیکسلی 515 پیکسل بر هر اینچ را شامل می شود. پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکام قدرت این دستگاه را تامین کرده و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 موظف است تا کارهای گرافیکی را به درستی مدیریت کند. فضای ذخیره سازی این فبلت شامل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی وظیفه دارد تا این دستگاه را روشن نگه دارد. این باتری قابل تعویض به تکنولوژی Quick Charge 3.0 کوالکام مجهز شده است.

دوربین های گوشی هوشمند LG V20 دارای سه سنسور مجزا است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و دهانه دیافراگم f/1.8 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.4 که با هم دوربین دوگانه این فبلت را می سازند در پنل پشتی جای گرفته و در جلو یک دوربین 5 مگاپیکسلی با زاویه واید و دهانه دیافراگم f/1.9 برای دوستداران سلفی دیده می شود. پرچم دار جدید کمپانی ال جی اولین گوشی هوشمندی است که با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا عرضه می شود. این سیستم عامل همین چند هفته قبل توسط گوگل معرفی شد.

کمپانی ال جی هنوز درباره قیمت و تاریخ عرضه آن جزئیات زیادی را منتشر نکرده است؛ اما به نظر می رسد که عرضه جهانی آن در اواخر این ماه انجام شود. قیمت ال جی وی 20 نیز احتمالا باید همتراز با گوشی ال جی جی 5 باشد که در اوایل سال جاری معرفی شد. به محض دریافت اطلاعات بیشتر ان را با شما درمیان خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.

.

منبع: androidheadlines

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر