;
coinex

گوشی Meizu Pro 7 با طراحی جدید؛ خطوط آنتن قابل رویت نیست!

کمپانی میزو امسال تعدادی گوشی هوشمند برند خود را روانه بازار کرد؛ اما به نظر می رسد که هنوز کار این کمپانی تمام نشده است. انتظار می رود که میزو گوشی Meizu Pro 7 را نیز به زودی معرفی کند.

کمپانی میزو امسال تعدادی گوشی هوشمند برند خود را روانه بازار کرد؛ اما به نظر می رسد که هنوز کار این کمپانی تمام نشده است. انتظار می رود که میزو گوشی Meizu Pro 7 را نیز به زودی معرفی کند. در کنار برخی شایعات منتشر شده درباره مشخصات فنی این دستگاه؛ خبرهایی درباره طراحی منحصر به فرد آن نیز به گوش می رسد. شایعات جدید حاکی از آن است که عمده این تغییرات در پنل پشتی میزو پرو 7 اتفاق خواهد افتاد.

پست های جدیدی که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، ادعا می کنند که این گوشی هوشمند توسط کارکنان میزو در حال گذراندن تست های اولیه است. این کارکنان همچنین فاش کرده اند که خطوط آنتن در پنل پشتی این دستگاه قابل رویت نخواهد بود. خبر های درز شده درباره اوپو نیز چنین چیزی را روایت می کند، گویا محصول جدید اوپو هم با طراحی مشابه و بدون رویت خطوط آنتن عرض اندام خواهد کرد.

انتظار می رود که گوشی Meizu Pro 7 به تراشه اکسینوس 8890 سامسونگ مجهز شود. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده و یک نمایشگر 2K در نمای جلویی آن خودنمایی خواهد کرد. علاوه بر این یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری، دوربینی 5 مگاپیکسلی دیده خواهد شد.

اگر شایعات منتشر شده درباره این دستگاه حقیقت داشته باشد. گوشی Meizu Pro 7 در 13 سپتامبر (23 شهریور ماه) راه اندازی خواهد شد.

انتظار می رود که گوشی Meizu Pro 7 به تراشه اکسینوس 8890 سامسونگ مجهز شود.

اگر شایعات منتشر شده درباره این دستگاه حقیقت داشته باشد. گوشی Meizu Pro 7 در 13 سپتامبر (23 شهریور ماه) راه اندازی خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر