;
coinex

زد تی ایی در نمایشگاه IFA 2016 برلین گوشی Axon 7 Mini و مدل های V7 را معرفی کرد

گوشی Axon 7 Mini در برلین توسط زد تی ایی به نمایش درآمد.

گوشی Axon 7 Mini در برلین توسط زد تی ایی به نمایش درآمد. نمایشگاه آیفا 2016 برلین نیز به مانند سال های گذشته پر بود از کمپانی های بزرگ گوشی ساز و زد تی ایی نیز یکی از آنها بود. این کمپانی امسال محصولات مختلفی را برای معرفی به روی صحنه این شوی جهانی برد. زد تی ایی آکسون 7 مینی (ZTE Axon 7 mini) که برادر کوچکتر آکسون 7 (Axon 7) به حساب می‌آید، یکی از گوشی های معرفی شده بود. این دستگاه بسیاری از ویژگی های بارز برادر بزرگتر خود را به ارث برده است. به عنوان مثال تراشه صوتی Hi-Fi، سیستم صوتی Dolby Atmos و اسپیکرهای قدرتمند جلو تعدادی از ویژگی هاست. در واقع گوشی Axon 7 Mini ارمغانی از نوآوری های فنی برای تولید صدایی با کیفیت است.

در نمای جلویی گوشی آکسون 7 مینی یک نمایشگر 5.2 اینچی آمولد با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل (فول اچ دی) خودنمایی می کند. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی ان را تشکیل داده و تراشه اسنپدراگون 617 کوالکام در حال قدرتنمایی است. در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین 16 مگاپیکسلی جانمایی شده و پنل جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت به دوربینی 8 مگاپیکسلی مجهز است. در ضمن اسکنر اثر انگشت نیز در همین پنل جلویی قرار گرفته است.

در نهایت این دستگاه زیبا که صدایی جذاب ارائه خواهد داد با قیمت 299 دلار معامله می شود؛ اما در غرفه کمپانی ZTE در نمایشگاه آیفا امسال به جز این دستگاه، گوشی های سری V7 نیز خودنمایی می کردند. گوشی هایی چون V7، V7 Lite و V7 Max اعضای این خانواده مقرون به صرفه هستند.

در واقع گوشی Axon 7 Mini ارمغانی از نوآوری های فنی برای تولید صدایی با کیفیت است.

سه گانه V7 همگی از پردازنده مدیاتک قدرت می گیرند. قدرتمندترین آنها زد تی ایی وی 7 مکس است که پردازنده MTK6755 مدیاتک را با خود حمل می کند. 3 گیگابایت رم داشته و 32 گیگابایت حافظه داخلی آن قابل ارتقا خواهد بود. نمایشگر فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) آن 5.5 اینچی است.

هر سه اعضای خانواده V7 سیتم عامل اندروید 6.0 مارشمالو را اجرا کرده که با روکشی از رابط کاربری زد تی ایی تزئین شده است. همگی آنها فلزی بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند. نمایشگاه IFA 2016 برای زد تی ایی نیز پربار بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر