;
coinex

پتنت اپل برای طراحی شارژ بی سیم

پتنت اپل برای طراحی شارژ بی سیمبه تازگی پتنتی از اپل دیده شده است که نشان می دهد که در حال طراحی شارژ بی سیم و آوردن این تکنولوژی به محصولات خود است.

همانطور که می دانید اپل در طی چند سال گذشته، در اتخاذ ویژگی های خاص و تکنولوژی های جدید در محصولات خود، عملکرد کندی داشته است. برای مثال چند نسل طول کشید تا دوربین جلو و یا اتصال ال تی ای به آیفون اضافه شود و اخیرا نیز پس از چند سال، خاصیت ضد آب بودن را با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به ارمغان آورد.

حال می خواهیم ببینیم که تکنولوژی بعدی که اپل به دنبال افزودن آن به آیفون است چیست؟ گفته می شود که اپل به طور جدی در حال کار بر روی طراحی شارژ بی سیم است. در واقع به لطف پتنت تازه کشف شده ی این شرکت، به نظر می رسد که اپل تصمیم دارد که روی تکنولوژی شارژ بی سیم کار کند.

پتنت طراحی شارژ بی سیم اپل، شامل ایجاد فضایی برای شارژ القایی است که به نوبه خود باعث شارژ بی سیم می شود و تحول عظیمی در تکنولوژی شارژ بی سیم خواهد بود، زیرا بیشتر شارژهای بی سیم، به گونه ای هستند که در آن کاربران باید دستگاه خود را بر روی سطحی قرار دهند تا شارژ شود. در پتنت اپل نیازی به قرار گیری گوشی روی یک سطح وجود ندارد و دستگاه به صورت کاملا بی سیم شارژ می شود. در این پتنت از امواج رزونانس/رادیو مغناطیسی برای راحتی شارژ موبایل استفاده شده است.

در هر صورت این تنها یک پتنت است و هیچ تضمینی در مورد زمان دیدن آن وجود ندارد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر