;
coinex

خانه ای در کارولینای جنوبی آتش گرفت؛ مظنون اصلی باتری گلکسی نوت 7 است

خانه ای در کارولینای جنوبی آتش گرفت و مظنون اصلی باتری گلکسی نوت 7 شناخته شد.

خانه ای در کارولینای جنوبی آتش گرفت و مظنون اصلی باتری گلکسی نوت 7 شناخته شد. اگر این روزها بخواهید جویای احوال سامسونگ باشید، باید گفت که اصلا حال و هوای خوبی ندارد. جدیدترین فبلت این کمپانی تنها چند روز پس از عرضه به بازارهای جهانی به دلیل آتش گرفتن های پیاپی این دستگاه با فراخوانی از طرف سامسونگ برای جمع آوری این دستگاه از بازار مواجه شد؛ آن هم درست چند ورز قبل از رونمایی از آیفون 7 اپل!

اگر چه سامسونگ تقریبا یک هفته پیش اعلام کرد که کاربران می توانند گلکسی نوت های خود را تعویض کرده و یا هزینه آن را دریافت کنند؛ اما هنوز گزارش هایی از آتش گرفتن این دستگاه در فضای آنلاین به گوش می رسد.

در همین رابطه اخیرا یک کاربر استرالیایی گزارش کرد هنگامی که در اتاق هتل مشغول شارژ کردن سامسونگ گلکسی نوت 7 خود بوده به ناگاه متوجه می شود که گوشی در حال سوختن است. این حادثه چیزی بیش از 1000 دلار خسارت به بار آورد. او در تماس با نمایندگی سامسونگ هزینه خسارت وارده را دریافت می کند؛ اما متاسفانه در این حادثه آسیب می بیند، سوختگی های جزیی هنگامی که او سعی کرده تا گوشی آتش گرفته را از روی تخت به پائین پرتاب کند، در انگشتان وی دیده می شود.

اما گویا باتری گلکسی نوت 7 قصد ندارد تا به این زودی ها از تیتر خبرهای تکنولوژی خارج شود. آتش گرفتن گلکسی نوت 7 دیگری خبر ساز شد؛ اما ظاهرا این اتفاق این بار خسارت سنگینی به بار آورده است. خانه ای در کارولینای جنوبی آتش گرفت و باتری گلکسی نوت 7 متهم ردیف اول شناخته شد.

صاحب این خانه وسلی هارتزاگ (Wesley Hartzog) به خبرگزاری WMBF گفت که گاراژ خانه او در آتش سوخته است. او می گوید که در آخر هفته شارژر گوشی گلکسی نوت 7 خود به برق زده و خانه را ترک کرده است. کمپانی سامسونگ و شرکت بیمه در حال تحقیق برای شناسایی علت اصلی این حادثه هستند.

پریز یک کمپرسور باد نیز به برق وصل بوده؛ اما دستگاه خاموش بوده است. این مرد هنگامی که خانه خود را برای آوردن دخترش از مدرسه ترک می کند، در بازگشت، گاراژ خانه خود را در حال سوختن می‌بیند.

به نظر می رسد که به مابقی خانه خسارت چندانی وارد نشده است. تا به پایان رسیدن تحقیقات این مرد اجازه ورود به خانه خود را نخواهد داشت. کمپانی سامسونگ و شرکت بیمه می خواهند بدانند که آیا باتری گلکسی نوت 7 در این رابطه مقصر بوده یا عامل دیگری باعث بروز این آتش سوزی شده است. فعلا اصلی ترین مظنون این پرونده باتری فبلت جدید غول تکنولوژی کره است. حداقل در شرایط فعلی که همه چیز به ضرر این دستگاه رقم خورده است.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر