;
coinex

عرضه ی گلکسی اس 8 با نمایشگر دو طرف خمیده در دو سایز متفاوت

عرضه ی گلکسی اس 8 با نمایشگر دو طرف خمیده در دو سایز متفاوت پرچمدار سال بعدی سامسونگ، گلکسی اس 8 ، احتمالا نمایشگر دو طرف خمیده در هر دو اندازه ی 5.1 اینچی و 5.5 اینچی خواهد داشت.

معرفی رسمی و عرضه ی گلکسی نوت 7 انجام شد و اکنون نوبت آن رسیده است که شایعات در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ از راه برسد. همانطور که اشاره کردیم، تا کنون آخرین شایعه این بوده است که گلکسی اس 8، با نمایشگر دو طرف خمیده همراه خواهد بود.

البته اندازه ی نمایشگر آن متفاوت است اما ظاهرا ایده کلی آن، همان خواهد بود. احتمالا سامسونگ مدل گلکسی اس 8 اج را با نمایشگر خمیده 5.5 اینچی و مدل گلکسی اس 8 را با نمایشگر 5.1 اینچی عرضه خواهد کرد.

همچنین گفته می شود که این نمایشگر رزولوشن 4K خواهد داشت که ظاهرا سامسونگ آن را برای تجربه های واقعیت مجازی ارائه می دهد. البته تولید نمایشگر 4K خمیده برای سامسونگ دشوار نیست ولی بازده آن، بسیار مهم است. سال گذشته، به تعداد کافی نمایشگر 4K خمیده برای گلکسی اس 6 اج، تولید نشده بود که این قضیه منجر به کاهش فروش شد. سال بعد، به احتمال زیاد با توجه به کثرت تقاضا، سامسونگ دیسپلی ملزم است که تعداد بسیار بالایی از این نمایشگر تولید کند.

از دیگر ویژگی های عمده ای که سامسونگ قصد دارد با گلکسی اس 8 آن را برای کاربران به ارمغان بیاورد، می توان به وجود دوربین دوگانه، اشاره کرد. اپل نیز چند روز پیش تکنولوژی آن را با معرفی آیفون 7 به نمایش درآورد. گفته می شود که یکی از این دوربین ها شامل دوربین 12 مگاپیکسلی ساخت خود سامسونگ است.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر