;
coinex

جزئیات اسنپدراگون 653 کوالکام فاش شد؛ لیتوگرافی 28 نانومتری همچنان در دستور کار

به تازگی پستی در این شبکه اجتماعی منتشر شده که از ساخت تراشه اسنپدراگون 653 (MSM8976Pro) خبر می دهد.

دیگر شبکه اجتماعی ویبو به محلی برای گمانه زنی های و موتورخانه ای برای ساخت شایعات مختلف تبدیل شده است. معمولا محصولات آینده دنیای تکنولوژی قبل از هر جا در این میکرو بلاگینگ خودنمایی کرده و سپس سر از دیگر منابع آنلاین در می آورند. به تازگی پستی در این شبکه اجتماعی منتشر شده که از ساخت تراشه اسنپدراگون 653 (MSM8976Pro) خبر می دهد.

تراشه اسنپدراگون 653 کوالکام در واقع جانشین چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 652 خواهد بود که در برخی از مدل های پرچم دار به کار گرفته شد و اکنون بیشتر در دسته بندی گوشی های میان رده قدرتنمایی می کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مشخصات اسنپدراگون 653 این گونه بیان شده است. در تولید این پردازنده درست به مانند تراشه اسنپدراگون 652 از فناوری ساخت 28 نانومتری استفاده می شود که البته بسیار ناامید کننده است؛ هر چند که در ساختار مشخصات آن تغییراتی دیده می شود. چیپ اسنپدراگون 653 انتظار می رود که درست به مانند نسل قبلی خود از پیکره بندی هشت هسته ای برخوردار شود. 4 هسته Cortex A73 با سرعت پردازش 2 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex A53 با فرکانس عملیاتی 1.4 گیگاهرتز بخش اصلی آن را تشکیل می دهد.

ارتقا دیگری که در این تراشه صورت گرفته است مربوط به بخش پردازنده گرافیکی آن خواهد بود. چیپ گرافیکی آدرنو 515 با فرکانس کاری 550 مگاهرتز در کنار این تراشه قرار خواهد گرفت. از دیگر ویژگی های شایعه شده درباره اسنپدراگون 653 پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE Cat. 9 3، بلوتوث 4.1، پشتیبانی از وای – فای با استاندارد 802.11 ac ، رم LPDDR4، آی اس پی دوگانه و پشتیبانی از سنسور دوربین تا 24 مگاپیکسل است.

تا این لحظه درباره صحت این خبر هیچ چیزی نمی توان گفت. هنوز هیچ جزئیاتی توسط کوالکام تایید نشده است، پس این خبر را برای لذت بردن بیشتر از آن با اندکی نمک چاشنی دار کرده و با ما همراه باشید. مسلما با انتشار جزئیات بیشتر آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

 .

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر