;
coinex

آیا شیائومی می نوت 2 همان شیائومی می پرو خواهد بود؟

تقریبا دو تا سه ماه قبل شایعات مربوط به فبلت شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) در فضای آنلاین آغاز شد و هر چند روز یکبار خبری درباره این پرچمدار بعدی شیائومی در فضای مجازی خودنمایی می کرد. به تازگی در وب سایت میکرو بلاگینگ ویبو دستگاه جدیدی از شیائومی با نام شیائومی می پرو (Xiaomi Mi Pro) نامیده شد. گمانه زنی هایی وجود دارد که این دستگاه می تواند همان شیائومی می Note 2 باشد که به Xiaomi Pro تغییر نام داده است.

پسوند نام “پرو” ما را به یاد گوشی های هوشمند پرچمدار سری میزو پرو می اندازد. این احتمال وجود دارد که شیائومی با این کار خود را آماده می کند تا اولین قدم برای رقابت با گوشی های میزو را بردارد.

مشخصات شیائومی می پرو در واقع همان جزئیاتی است که برای فبلت می نوت 2 عنوان می شد. یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل چهره این گوشی را شامل می شود. اسنپدراگون 820 کوالکام همان پردازنده ایست که به این دستگاه قدرت داده و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مدیریت نرم افزاری را بر عهده خواهد داشت. فضای ذخیره سازی متشکل از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و آخرین شایعات می گویند که شیائومی می پرو یا همان شیائومی می نوت 2 با پشتیبانی از تاچ سه بعدی خودنمایی خواهد کرد.

شایعات منتشر شده تاریخ راه اندازی این گوشی را 14 سپتامبر (24 شهریور ماه) اعلام کرده اند. اگر این تاریخ درست باشد تا زمان معرفی این گوشی هوشمند چیزی باقی نمانده است با ما همراه باشید تا ببینیم آخرین محصول شیائومی با چه نامی عرض اندام  خواهد کرد.

آخرین شایعات می گویند که شیائومی می پرو یا همان شیائومی می نوت 2 با پشتیبانی از تاچ سه بعدی خودنمایی خواهد کرد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر