;
coinex

نمایشگر آیفون 8 تمام پنل جلویی را در بر خواهد گرفت

طراحی نمایشگر آیفون 8 اپل دیدنی خواهد بود! آیفون 7 اپل منتشر شد و با آنکه تغییر آنچنانی نسبت به نسل قبلی نکرده بود؛ اما با نوآوری های جدیدی همراه شد.

طراحی نمایشگر آیفون 8 اپل دیدنی خواهد بود! آیفون 7 اپل منتشر شد و با آنکه تغییر آنچنانی نسبت به نسل قبلی نکرده بود؛ اما با نوآوری های جدیدی همراه شد. به عنوان مثال کانکتور لایتنینگ در حال حاضر نقش ورودی شارژر را ایفا کرده و جک هدفون 3.5 میلیمتری نیز از بازی حذف شده است. البته دکمه هوم که به طور سنتی در آیفون های قبلی اپل وجود داشت در آیفون 2016 جای خود را به یک دکمه مجازی داده است.

هنوز 10 روز از معرفی آیفون 7 نگذشته که آسیاب شایعات در مورد آیفون 2017 اپل شروع به گردش کرده است. گفته می شود که غول کوپرتینو سال آینده به مناسبت سالگرد دهمین سال راه اندازی آیفون قصد دارد تا آیفون 8 را با خلاقیت ها و نوآوری های بسیار بیشتری عرضه کند. گویا اپل برای جشن تولد ده سالگی آیفون، برنامه های ویژه ای در نظر دارد.

جزئیاتی که این شایعات را تایید می کند توسط نیویورک تایمز منتشر شد. به گفته نویسنده این منبع خبری به احتمال بسیار زیاد در سال آینده نیز، ساخت آیفون بدون جک هدفون 3.5 میلیمتری همچنان ادامه خواهد یافت.  این نویسنده همچنین در این مقاله اضافه می کند که احتمالا نمایشگر آیفون 8 تمام پنل جلویی را پوشانده و دکمه مجازی هم در زیر نمایشگر آن تعبیه خواهد شد.

این منبع می گوید که این اطلاعات را از دو کارمند داخلی این شرکت به دست آورده است؛ اما نمی تواند که این خبر را از زبان آنها نقل قول خود کند؛ چرا که اطلاعات مربوط به آیفون بعدی اپل همچنان محرمانه است.

حتی قبل از انتشار آیفون 7 نیز شایعات درباره نمایشگر آیفون 8 از یک صفحه نمایش لبه به لبه حکایت می کردند؛ اما با وجود این خبر این احتمال بسیار زیاد است که آیفون 8 اپل با یک جهش بزرگ در طراحی نسبت به پیشینیان خود ظاهر شود. علاوه بر این شایعات قبلی از آیفون 8 به عنوان گذار اپل از نمایشگرهای ال سی دی به صفحه نمایش های اولد یاد می کردند که توسط سامسونگ تولید خواهد شد. دوربین جلو، سنسور اثر انگشت و دکمه هم همگی در زیر نمایشگر آیفون 8 جای خواهند گرفت و تراشه قدرتمند اپل A11 بسیار سریعتر از تراشه اپل A10 پردازش خواهد کرد.

اپل iPhone 8 به احتمال بسیار زیاد در پائیز سال 2017 از راه خواهد رسید و تا آن هنگام زمان زیادی باقی مانده است. مسلما آسیاب شایعات بیکار نخواهد نشست. منتظر خبرهای ریز و درشت بسیاری درباره آیفون 2017 اپل باشید. مطمئنا غول کوپرتینو در دهمین سالگرد تولد آیفون برای طرفداران خود حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر