;
coinex

مشخصات تراشه اکسینوس 8895 سامسونگ لو رفت؛ سرعت پردازش تا 3.0 گیگاهرتز!

سامسونگ ادعا می کند که در حال کار برروی تراشه اکسینوس 8895 که بر اساس لیتوگرافی 10 نانومتری ساخته شده است.

سامسونگ ادعا می کند که در حال کار برروی تراشه اکسینوس 8895 که بر اساس لیتوگرافی 10 نانومتری ساخته شده است. اکنون خبرهای جدیدی از این تراشه به بیرون درز کرده است. این شایعات جدید نشان می دهد که تراشه Exynos 8895 بین 70 تا 80 درصد با بهبود در پردازش تصویر همراه بوده و قادر است تا به فرکانس کاری 3.0 گیگاهرتز دست یابد. چنین سرعت پردازشی بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

چیپست اکسینوس 8895 که با فرآیند ساخت 10 نانومتری تولید خواهد شد، اولین تراشه سامسونگ خواهد بود که در حین اجرا حداکثر 5 وات انرژی مصرف خواهد کرد. این امر می تواند سرعت پردازش را به طرز چشمگیری بهبود بخشیده و باعث می شود تا دستگاه در هیچ زمانی بیش از حد داغ نکند.

تراشه اکسینوس 8895 یک رقیب قدرتمند برای تراشه اسنپدراگون 830 کوالکام خواهد بود که در سال آینده راهی بازار می شود. جدیدترین تراشه کمپانس سامسونگ چندی قبل در بنچمارک گیک بنچ محک خورد و امتیازات حیرت انگیزی را به ثبت رساند. این تراشه در آزمون تک هسته ای امتیاز 2301 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 7019 را کسب کرد.

ما در حال حاضر شایعاتی را دریافت کرده ایم که نشان می دهد احتمالا سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی S8 Edge که پرچمداران آینده سامسونگ خواهند بود، ممکن است به دلیل اتفاقات ناگواری که برای فبلت گلکسی نوت 7 پیش آمده، زودتر از موعد مقرر خود رونمایی شوند. شماره مدل مربوط به این دو دستگاه به بیرون درز کرده و به این معناست که غول کره ای مشغول کار بر روی این دو گوشی هوشمند است. پیش بینی می شود که این دو پرچمدار آینده سامسونگ به تراشه اکسینوس 8895 مجهز خواهند بود. مسلما باید تا زمان معرفی سامسونگ گلکسی اس 8 صبر کرد و آنگاه قدرت واقعی تراشه نسل آینده سامسونگ را دید.

تراشه اکسینوس 8895 یک رقیب قدرتمند برای تراشه اسنپدراگون 830 کوالکام خواهد بود که در سال آینده راهی بازار می شود.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر