;
coinex

به ادعای یکی از تحلیلگران گوشی Huawei Mate 9 در کوارتر چهارم 2016 عرضه خواهد شد

به ادعای یکی از تحلیلگران گوشی Huawei Mate 9 در کوارتر چهارم 2016 عرضه خواهد شد

هواوی در مدل پی 9 با ارائه یک دوربین دوگانه بازار را تحت تاثیر خود قرار داد. سامسونگ و اپل کمپانی هایی هستند که توجه ویژه ای به دوربین گوشی های هوشمند داشته و معمولا در این بخش قدرتمند ظاهر شده اند؛ اما امسال هواوی با معرفی گوشی Huawei P9 که به دوربین دوگانه لایکا مجهز بود، معادلات بازار را برهم زد. از زمان عرضه این گوشی تقریبا 6 ماه می گذرد و اکنون انتظار می رود که گوشی Huawei Mate 9 از راه برسد. پرچمدار بالا رده 2016 که به زودی خودنمایی خواهد کرد.

یکی از تحلیلگران IHS به نام کوین وانگ (Kevin Wang) می گوید که پرچمدار هواوی میت 9 به احتمال زیاد در سه ماهه چهارم امسال رونمایی خواهد شد. این دقیقا همان محدوده زمانی است که در برنامه ریزی های این کمپانی برای معرفی هواوی میت 8 نیز دیده شد. گوشی Huawei Mate 8 در نوامبر سال گذشته منتشر شد. امسال انتظار می رود که گوشی Huawei Mate 9 در ماه دسامبر رخ نشان دهد.

امسال انتظار می رود که گوشی Huawei Mate 9 در ماه دسامبر رخ نشان دهد.

از آنجا که این گوشی بهترین پرچمدار 2016 کمپانی هواوی خواهد بود، انتظار می رود که عملکرد دوربین آن حتی بهتر از گوشی هواوی پی 9 باشد. بر اساس شایعاتی که اخیرا منتشر شده، هواوی Mate 9 احتمالا به یک دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود، دوربینی که گفته شده است بسیار بهتر از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در مدل پی 9 است.

از دیگر مشخصات هواوی میت 9 باید به پردازنده آن اشاره کرد. می گویند که گوشی Huawei Mate 9 قدرت خود را از تراشه جدید Kirin 960 تامین خواهد کرد. تراشه پرچمداری که با هسته های Cortex A73 آرتمیس و با فرایند ساخت 16 نانومتری تولید خواهد شد. بقیه جزئیات درباره پرچمدار آینده هواوی بسیار کمیاب است. هنوز چند هفته ای تا ماه دسامبر باقی مانده و مسلما در روزهای آتی خبرهای بیشتری از این دستگاه شنیده خواهد شد.

می گویند که گوشی Huawei Mate 9 قدرت خود را از تراشه جدید Kirin 960 تامین خواهد کرد

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر