;
coinex

گوشی هوشمند آیفون 7 دو میلیارد تومانی!

گوشی هوشمند آیفون 7 دو میلیارد تومانی شرکت گرسو
گوشی هوشمند آیفون 7 دو میلیارد تومانی شرکت گرسو

گوشی های هوشمند آیفون 7 iPhone شرکت اپل (Apple) همیشه از قیمت بالایی نسبت به دیگر برندهای گوشی های هوشمند برخوردار بوده اند. حال تصور کنید این گوشی هوشمند به زیر تیغ جراحی کمپانی گرسو (Gresso) نیز برود. این شرکت یک شرکت اصالتا سویسی است که مقر اصلی آن در شهر میامی (Miami) ایالت فلوریدا (Florida) کشور ایالات متحده آمریکا است.

همانطور که همه می دانند تمام محصولاتی که به نوعی به کشور سویس مرتبط هستند نشانی از تجمل افراطی در خود دارند. محصولات این شرکت نیز از این قائده مستثنی نیستند. این شرکت که به طور تخصصی بر روی طراحی دوباره و تزئین محصولات لوکس و پیشرو در زمینه تکنولوژی از جمله ساعت و گوشی های همراه فعالیت می کند به تازگی و با ارایه آخرین محصول کمپانی اپل یعنی گوشی هوشمند آیفون 7 دست به تزئین این محصول زده است.

گوشی هوشمند آیفون 7 الماس سیاه آخرین محصول این شرکت است. این گوشی هوشمند بطور کامل با دست ساخته شده است. قاب این محصول دوباره و از جنس تیتانیوم رده 5 یا آلیاژ Ti6Al4V تیتانیوم ساخته شده است. قسمت پشت گوشی نیز با 1450 قطعه الماس سیاه با وزن کلی 102 قیراط تزیین شده است. همچنین آرم شرکت و قاب دور لنز گوشی نیز با 10 گرم طلای 18 عیار پوشیده شده است.

بنا بر اعلام شرکت برای مونتاژ هر دستگاه از این محصول زمانی معادل 18 ساعت لازم است. قیمت این محصول فوق لوکس شرکت گرسو که با حافظه داخلی 256 گیگا بایتی ارائه می شود چیزی در حدود 500.000 دلار معادل 1.750.000.000 یا یک دستگاه مرسدس بنز S500 اعلام شده است. هنوز زمان دقیقی برای ارائه این محصول فوق لوکس و تجملی به بازار توسط شرکت ارائه نشده است و طرفداران این محصول باید اندکی صبر نمایند.

گوشی هوشمند آیفون 7 دو میلیارد تومانی شرکت گرسو
گوشی هوشمند آیفون 7 دو میلیارد تومانی شرکت گرسو با روکش الماس سیاه و طلای 18 عیار

البته طیف خریداران این دست محصولات نیز مشخص است و به تعدادی از سرمایه داران و هنرپیشه گان و خوانندگان موسیقی و فرزندانشان محدود می گردد. این شرکت پیشتر نیز گوشی هوشمند آیفون 6 مدل S را بازسازی کرده بود. این محصول که به تعداد محدود 999 عدد تولید شد نیز با بدنه تیتانیومی ساخته شده بود و نام و لوگوی شرکت با استفاده از طلای 18 عیار بر روی بدنه حک شده بود. قیمت این محصول که در سه مدل G1, G2 و G3 تولید شده بود بین 3.000 تا 5.000 دلار است. البته این مدلها می توانند جایگزین خوبی برای کسانی که به تجمل علاقمند هستند ولی توانایی خرید محصول آیفون 7 این شرکت را ندارند باشند.

منبع : www.gresso.com

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر