;
coinex

گوشی سامسونگ Galaxy C9 در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شد؛ 6 گیگابایت رم در دو نسخه

سامسونگ صف گوشی‌های «گلکسی سی» جدیدش را با انتشار گوشی‌های گلکسی سی 5 و گلکسی سی 7 در اوایل امسال آغاز کرد و اکنون نوبت به گوشی سامسونگ Galaxy C9 رسیده است.

شرکت سامسونگ صف گوشی‌های هوشمند «گلکسی سی» جدیش را با انتشار گوشی‌های گلکسی سی 5 و گلکسی سی 7 در اوایل امسال آغاز کرده است. گلکسی سی 5 و گلکسی سی 7 در ماه می معرفی شده و از ژوئن در بازار ارائه شده اند. این گوشی ها در چین معرفی شدند، و فعلاً فقط در همان جا قابل دسترس هستند. گزارش‌های زیادی بیان کردند که حرف «سی» در نام این گوشی‌ها در واقع به معنی «چین» است، اما نمی‌توان با اطمینان این گفته را تأیید کرد. در هر صورت، خبر یک تلفن هوشمند «گلکسی سی» دیگر، یعنی گوشی سامسونگ Galaxy C9 اخیراً به بیرون درز کرده است. این تلفن هوشمند تاکنون دو بار در Zauba ظاهر شده و همچنین در تست گیک بنچ هم خودنمایی کرده است.

آخرین فهرست‌بندی Zauba بیان داشت که گوشی سامسونگ Galaxy C9 (با شماره سریال SM-C9000) با یک صفحه 6 اینچی به بازار خواهد آمد، که با توجه به این که گلکسی سی 5 یک پنل 5.2 اینچی و گلکسی سی 7 یک صفحه نمایش 5.7 اینچی داشت، منطقی به نظر می‌رسد. در هر صورت، فهرست گیک بنچ در واقع اندازه نمایشگر گلکسی سی 9 را افشا نمی‌کند، بلکه بیان می‌کند این تلفن با یک پردازنده SoC هشت هسته‌ای 64 بیتی Snapdragon 652 تغذیه خواهد شد که با سرعت 1.4 گیگاهرتز کار می‌کند، و دارای کارت گرافیک Adreno 510 خواهد بود. این فهرست همچنین بیان می‌کند که این تلفن با 6 گیگ رم و اندروید 6.0.1 مارشملو عرضه خواهد شد، در حالی که کاربر می‌تواند رابط کاربری سفارشی سامسونگ را هم داشته باشد. اگر این فهرست را باور داشته باشیم، گوشی سامسونگ Galaxy C9 در تست تک هسته‌ای امتیاز 1304 را به دست آورده، در حالی که توانسته است 4366 امتیاز در آزمون چند هسته‌ای بگیرد.

این کم و بیش اطلاعاتی است که گیک بنچ فراهم می‌کند، اما با این حال نکات جالبی در خود دارد. اگر این اطلاعات دقیق باشند، این اولین تلفن هوشمند سامسونگ خواهد بود که با 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود و این در حالیست که این موبایل، گران‌ قیمت‌ترین گوشی سامسونگ نیست و قیمت متوسطی دارد. گلکسی سی 9 از فلز ساخته خواهد شد، و احتمالاً شباهت زیادی با گلکسی سی 5 و سی 7 خواهد داشت. این گوشی دارای دکمه خانه فیزیکی در زیر صفحه نمایش بوده، و به احتمال زیاد اسکنر اثر انگشت هم در آن گنجانده خواهد شد. ما هنوز نمی‌دانیم این گوشی چه زمانی راه اندازی خواهد شد، اما احتمال دارد سامسونگ آن را به زودی معرفی کند.

گوشی سامسونگ Galaxy C9 در تست تک هسته‌ای امتیاز 1304 را به دست آورده، در حالی که توانسته است 4366 امتیاز در آزمون چند هسته‌ای بگیرد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر