;
coinex

بهترین لپ تاپ های ارزان و مقرون به صرفه در سپتامبر 2016

در ادامه لیستی از بهترین لپ تاپ های ارزان و مقرون به صرفه ی موجود در بازارهای جهانی در سپتامبر 2016 را مشاهده خواهید کرد؛ با تکرا همراه شوید.

در ادامه لیستی از بهترین لپ تاپ های ارزان و مقرون به صرفه ی موجود در بازارهای جهانی در سپتامبر 2016 را مشاهده خواهید کرد؛ با تکرا همراه شوید.

اگر شما به دنبال یک معامله عالی برای خرید یک لپ تاپ جدید هستید، به مکان درستی آمده اید! چرا که ما هر هفته اطلاعات مربوط به بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت را از بزرگترین خرده فروشان بریتانیا جمع آوری می کنیم تا بهترین معاملات لپ تاپ های معقول و مناسب را در اختیار شما قرار دهیم.

آیا شما در جستجوی یک لپ تاپ ارزان قیمت برای مرور کردن وب یا انجام کارهای ساده هستید؟ یا اینکه شما به یک لپ تاپ جدید برای مدرسه یا کار نیاز دارید؟ اگر شما به دنبال یک لپ تاپ عالی با هزینه ی کمتر هستید، ما به شما کمک می کنیم. لپ تاپی که در تصویر بالا مشاهده می کنید، دستگاه منتخب نویسندگان سایت منبع است؛ اما ما معمولا بر روی یافتن بهترین تخفیفات تمرکز می کنیم و سعی داریم از معرفی یک لپ تاپ اجتناب کنیم چون معتقدیم که خوانندگان ما را نا امید خواهد کرد.
در ادامه، بهترین لپ تاپ های حال حاضر موجود و بهترین معاملات در دسترس برای هر یک از آنها را خواهید یافت. نکات قابل توجه درباره ی لپ تاپ های این هفته، تخفیفات مناسب و مجموعه ای از هیبرید های لپ تاپ/ تبلت هستند که به بهترین شکل قیمت گذاری شده و حتی برخی از آنها به مدل های اینتل Core i5 قدرتمند مجهز شده اند.

معاملات لپ تاپ های ارزان در این هفته

 Lenovo Ideapad 500
1. Lenovo Ideapad 500

یک لپ تاپ قدرتمند و شیک 15.6 اینچی با گزینه های رم 8 و 12 گیگابایتی، ویندوز 10 و 1 ترابایت حافظه از نوع HDD به همراه 8 گیگابایت حافظه از نوع SSD، نقاط قوت این لپ تاپ هستند.
برخی پیشنهادات سخاوتمندانه برای این سری محبوب لنوو وجود داشته اند. این لپ تاپ می تواند تمام امکانات رم 8 و ١٢ گیگابایتی و کاربری استاندارد و منطقی مورد نیاز را در آن واحد پشتیبانی کند. اندازه Drive از 256 گیگابایت تا 1 ترابایت دیسک سخت متغیر است. اگر شما از جان لوییس خرید کنید، تا دو سال از گارانتی سخاوتمندانه برخوردار خواهید شد.

.

 Asus Transformer Book T100CHI
2. Asus Transformer Book T100CHI

یک معامله ارزان با کیفیت ساخت، نمایشگر و عمر باتری را می توان به عنوان نقاط قوت این لپ تاپ بر شمرد.
این دستگاه، یکی از ارزان ترین لپ تاپ های جدید 2 در 1 است و برای کاربرانی که ترجیح می دهند از هیبرید های لپ تاپ/ تبلت استفاده کنند، گزینه ی مناسبی خواهد بود. لپ تاپ ایسوس ترنسفورمر از 2 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه، صفحه نمایش 10 اینچی 1080 پیکسلی، ویندوز 8.1 و یک پردازنده اتم اینتل و یا Intel Atom processor برخوردار شده است.

.

HP Pavilion Notebook 15-ab271sa
3. HP Pavilion Notebook 15-ab271sa

از نقاط قوت این دستگاه می توان به ظاهر فوق العاده، 8 گیگا بایت رم و 1 ترابایت حافظه و قابلیت های بازی متوسط اشاره کرد.
این لپ تاپ حتما طرفداران زیادی را در میان مشتریان پیدا کرده است. پردازنده نسل پنجم Core i3 همراه با 8 گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت هارد دیسک، همه در این لپ تاپ گنجانده شده اند. اگر تمام این نکات حقیقی باشند و شما نیز به دنبال یک لپ تاپ ارزان قیمت با یک بودجه مناسب باشید، پس به هدف زده اید. این لپ تاپ دارای کارت گرافیک درون سیستمی است که بسیار قدرتمند بوده و حتی از کارت گرافیک های مجزا هم سرعت بیشتری دارد.

.

HP 250 G4
4. HP 250 G4

قابلیت های ویژه با هزینه ی کم، 4 گیگا بایت رم، ویندوز 10 و پردازنده اینتل پنتیوم را می توان به عنوان ویژگی های مناسب آن برشمرد.
قسمت های سخت افزاری لپ تاپ بسیار پر قدرت هستند، پردازنده ی اینتل پنتیوم این دستگاه قادر است حجم سنگینی از فعالیت ها و کارهایی که روزانه با لپ تاپ انجام می دهید را پشتیبانی کند، در حالیکه با مشکلاتی که سایر لپ تاپ های ارزان با آن مواجه هستند، روبرو نخواهد شد. این لپ تاپ حتی قادر است چند بازی سبک تر را نیز پشتیبانی کند.

.

Lenovo N22 Chromebook
5. Lenovo N22 Chromebook

طراحی نیمه مستحکم، عمر باتری 14 ساعت و صفحه کلید مقاوم در برابر آب از خصوصیات ویژه ی این لپ تاپ هستند.
اگر از کسانی هستید که با دنیای گوگل و اپلیکیشن های آن ارتباط بیشتری دارید، پس این لپ تاپ کروم بوک می تواند بهانه خوبی برای قطع ارتباط کامل شما با دنیای ویندوز باشد. طراحی نیمه مستحکم آن برای افرادی که دائم در حال حرکت هستند، مناسب است و صفحه کلید ضد آب آن می تواند از دستگاه در برابر قطرات محافظت کند.

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر