coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

خودروی کانسپت الکتریکی G4 توسط کمپانی GLM معرفی شد

این خودرو کانسپت الکتریکی G4 نام دارد و دارای قدرت موتور 536 اسب بخار و شتاب صفر تا 60 مایل (100 کیلومتر بر ساعت) 3.7 ثانیه است که از این نظر فاصله زیادی با خودروی مدل اس تسلا دارد.

شرکت گرین لرد موتورز یا همان GLM از چندین جهت شباهت زیادی به تسلا موتورز داشته و از این جهت به تسلای ژاپن معروف است. این شرکت در سال 2010 تاسیس شده و بی سر و صدا وسایل نقلیه الکتریکی خود را تولید می کند، این شرکت از قطعات و بدنه شخص ثالث بهره می برد، یعنی به همان روشی که تسلا خودروهای الکتریکی خود را تولید می کند. هفته جاری در نمایشگاه خودروی پاریس، کمپانی GLM از کانسپت سدان لوکس خود رونمایی کرد، این خودرو کانسپت الکتریکی G4 نام دارد و دارای قدرت موتور 536 اسب بخار و شتاب صفر تا 60 مایل (100 کیلومتر بر ساعت) 3.7 ثانیه است که از این نظر فاصله زیادی با خودروی مدل اس تسلا دارد.

GLM ادعا می کند، کانسپت الکتریکی G4 دارای محدوده‌ی حرکتی 248 مایل (399 کیلومتر) است. البته انتظار می رود، این محدوده با دریافت تاییدیه رسمی سازمان حفاظت محیط زیست کاهش یابد

GLM ادعا می کند، کانسپت الکتریکی G4 دارای محدوده‌ی حرکتی 248 مایل (399 کیلومتر) است. البته انتظار می رود، این محدوده با دریافت تاییدیه رسمی سازمان حفاظت محیط زیست کاهش یابد، کانسپت  الکتریکی جی 4 از این نظر تقریبا مشابه شورولت بولت است اما باز هم فاصله زیادی با خودروی مدل‌ اس نسخه X P100D تسلا دارد. از سوی دیگر این وسیله نقلیه جدید چیزی بیش از تنها یک خودروی لوکس خواهد بود و با ظاهر عجیبی طراحی شده است. به همین منظور، بدنه خودرو توسط طراحان خودروی سوپراسپرت هلندی Savage Rivale  انجام شده و قرار است خودروی سوپراسپرتی V8 باشد، اما برای مطابقت با چشم انداز آینده GLM، از 4 درب گالوینگی، صندلی عقب مسابقه ای و صفحه نمایش بهره می برد.

البته، از آنجایی که، کانسپت الکتریکی G4 در حال حاضر تنها یک خودروی مفهومی محسوب می شود، هیچ قیمت گذاری بر روی آن انجام نشده است.

.

منبع: engadget

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر