;
coinex

آیپد مینی پرو به جمع تبلت های کمپانی اپل اضافه خواهد شد (شایعه)

شایعات حاکی از آن هستند که تبلت آیپد مینی پرو ، نسخه ی دیگری از مدل سری “Pro” اپل است که به زودی به جمع سری "مینی" اضافه خواهد شد.

شایعات حاکی از آن هستند که تبلت آیپد مینی پرو ، نسخه ی دیگری از مدل سری “Pro” اپل است که به زودی به جمع سری “مینی” اضافه خواهد شد.

به گزارش منابع ماکوتاکارا، سری تبلت های آیپد مینی از یک مدل پرو برخوردار خواهد شد. این شایعات مدعی شدند که آیپد پرو 7.9 اینچی کمپانی اپل از اتصال دهنده ی هوشمند اپل، سیستم صوتی با چهار اسپیکر، چهار میکروفون، نمایشگر True Tone با قابلیت پشتیبانی از DCI-P3 Wide Color و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد.

گفته می شود که آیپد پرو 9.7 اینچی اپل به نمایشگر بزرگتر 10.1 اینچی و چهار میکروفون پیشرفته ای که در آیپد مینی پرو تعبیه خواهد شد، مجهز می شود.

بنا بر این گزارش، آیپد پرو 12.9 اینچی نیز از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و نمایشگر Wide Color DCI-P3 برخوردار می شود.

کمپانی اپل از قابلیت Wide Color برای اولین بار در iMac 5K استفاده کرد و سپس در آیپد پرو 9.7 اینچی با نمایشگر True Tone قرار گرفت؛ این قابلیت در حال حاضر در گوشی های مدل آیفون 7 تعبیه شده است. صفحه نمایش آیفون 7 از قابلیت Wide Color برخوردار شده اما از نوع True Tone نیست.

شایعاتی که اوایل ماه آگوست منتشر شدند از عرضه ی آیپد 10.5 اینچی در سال 2017 خبر دادند؛ این شایعات مدعی شدند که همین دستگاه در سال 2018 به نمایشگر آمولد ارتقا خواهد یافت.

.

منبع: appleinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر