;
coinex

کمپانی گوگل از کرومکست اولترا با قابلیت پشتیبانی از کیفیت 4k رونمایی کرد

همایش چهارم اکتبر گوگل برگزار شد و در میان انبوه سخت افزارهای معرفی شده‌ی قابل توجه و شاخص، محصول به روز شده‌ی کرومکست نیز با نام کرومکست اولترا (Chromecast Ultra) معرفی شد.

همایش چهارم اکتبر گوگل برگزار شد و در میان انبوه سخت افزارهای معرفی شده‌ی قابل توجه و شاخص، محصول به روز شده‌ی کرومکست نیز با نام کرومکست اولترا (Chromecast Ultra) معرفی شد. شایعات پیرامون این دستگاه از رونمایی آن در این رویداد خبر می دادند و همانطور که ملاحظه می کنید، این شایعه محقق شده است.

دستگاه کرومکست معمولی دستگاه بسیار توانمندی است؛ با این وجود، نسخه‌ی جدید این محصول که با نام «اولترا» عرضه می شود، سطح توقعات را بالا برده و علاوه بر این، سطح استانداردها را نیز با قابلیت پشتیبانی از کیفیت 4k ارتقا می دهد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد که از تصاویر با کیفیت‌های بالای Ultra HD، دقیقا جایی که اسم اولترا برای دستگاه انتخاب شده، لذت ببرند.

 کار اصلی‌ کرومکست اولترا ، پخش ویدئوها توسط کابل HDMI است. با اینحال، این دستگاه از سایر محصولات موجود در بازار متمایز خواد بود، در حالی که تمامی قابلیت‌های نسخه‌ی مادر خود یعنی کرومکست را داراست؛ علاوه بر اینکه، قابلیت‌هایی افزون از آن را نیز ارائه می دهد. حال با وجود نسخه‌ی استاندارد کرومکست، کرومکست آئودیو (Chromcast Audio) و کرومکست اولترا ، مشتریان می توانند دستگاه یا دستگاه‌هایی را انتخاب کنند که بیشترین تناسب را با نیازهایشان دارد؛ این در حالیست که 4k بودن نسخه‌ی جدید کرومکست اولترا ، اصلی‌ترین دلیل برای پرفروش شدن این دستگاه است. لازم به ذکر است که این تنها دلیل پر فروش بودن کرومکست اولترا نیست؛ بلکه پشتیبانی از ویدئوهای HDR، کنتراست بالا، زنده و واقعی بودن رنگ‌ها که تجربه ی جذابی از تماشای فیلم‌ و تلویزیون را ارائه می دهد نیز، این دستگاه را متمایز کرده است و پیش بینی می شود که سهم بسیار بالایی از بازار را در اختیار بگیرد.

همچنین طراحی بسیار خوب و به روز کرومکست اولترا ، با خمیدگی جذابش در پشت دستگاه، آن را بسیار دوست داشتنی‌تر کرده اما در کل و بدون در نظر گرفتن این دو نکته، دستگاه بسیار شبیه به نسخه‌ی پیشین خود یعنی کرومکست است. همچون نسخه‌ی پیشین، گرد و با همان کابل مغناطیسی HDMI که به پشت دستگاه وصل می شود.

کرومکست اولترا ، علاوه بر گزینه ی مشکی نسخه ی مادر، در چندین رنگ مختلف نیز عرضه می شود. برای کسانی که مایل به خرید هستند باید گفت که این دستگاه به صورت آنلاین، همچون سایر محصولات دیگر این شرکت، از طریق فروشگاه گوگل، قابل خریداری است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر