;
coinex

اپلیکیشن گوگل کست از نام جدید و هدف متفاوت برخوردار خواهد شد

اپلیکیشن گوگل کست از نام جدید و هدف متفاوت برخوردار خواهد شد

شاید تا به حال از اپلیکیشن گوگل کست استفاده کرده باشید؛ اپلیکیشنی که برای کشف و کنترل محتوا بر روی دستگاه‌هایی که به Chromecast متصل هستند مانند بلندگوها یا تلویزیون، ساخته شده بود. اما حالا با باز کردن این اپلیکیشن، پیغامی به شما نمایش داده می‌شود؛ در این پیغام آمده است که این اپلیکیشن اسم جدیدی گرفته و آن اسم Google Home خواهد بود!

این تغییر علامت تجاری و به اصطلاح ری‌برند کردن اپلیکیشن گوگل کست منطقی به نظر می‌رسد؛ چرا که کمپانی گوگل، روز گذشته در کنفرانس 4 اکتبر و به طور رسمی، از بلندگویی با قابلیت Voice-Activate با نام Home که البته چندان جالب به نظر نمی رسد، رونمایی کرده است. این سخت افزار قاعدتا به نرم افزار یا اپلیکیشن هایی برای کنترل شدن نیاز دارد.

این بلندگو نه تنها برای پاسخ به سوالات شما و پخش موسیقی طراحی شده، بلکه قابلیت کنترل تمامی اشیای اینترنتی (IoT) شما را نیز دارد و می‌تواند برای هر کدام از آن‌ها که این قابلیت را پشتیبانی می کنند، محتوای خود را پخش کند.

در حالی که گوگل روند بزرگتر کردن اکوسیستم محصولات متصل به یکدیگر خود را پیش گرفته، نیاز به یک برنامه‌ی یکپارچه برای مدیریت آن‌ها بیش از پیش احساس می‌شود. علاوه بر بلنگوی Home، گوگل در کنفرانس 4 اکتبر خود همچنین به معرفی روتر وای‌فای خود برای ساخت شبکه‌ی مورد نیاز، گجت Chromecast Ultra با قابلیت پشتیبانی از کیفیت 4k و دیگر محصولات خود پرداخت که گوشی هوشمند جدید Pixel نیز در میان آن‌ها بود.

اپلیکیشن گوگل کست به شما خاطر نشان می کند نام و آیکون برنامه Google Cast تا چند هفته ی آینده تغییر خواهد کرد.

.

منبع: thenextweb

.

(اخبار دیگر کنفرانس 4 اکتبر گوگل و محصولات جدید این کمپانی را در تکرا بخوانید و از آن‌ها آگاه شوید؛ تنها کافی است که تگ گوگل را دنبال کنید!)

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر