;
coinex

دانلود رایگان ویندوز 10 هنوز هم امکان پذیر است؛ ترفندهایی برای دانلود آخرین نسخه ویندوز

دانلود رایگان ویندوز 10 هنوز هم امکان پذیر است؛ ترفندهایی برای دانلود آخرین نسخه ویندوز
پیشنهاد دانلود رایگان ویندوز 10 از طرف کمپانی مایکروسافت، رسما به پایان رسیده است. اما به طور غیر رسمی نسخه های رایگانی از ویندوز 10 هنوز هم در دسترس است. هنوز هم شیوه های دانلود رایگان ویندوز 10 وجود دارد، بدون این که از لایسنس غیرمجاز استفاده کنید. ما در این مقاله تمام راه هایی که شما هنوز هم می توانید ویندوز 10 رایگان را به دست آورید، شرح می دهیم. با تکرا همراه باشید و این مطلب را از دست ندهید.

روش های دانلود رایگان ویندوز 10

مزیت عرضه فناوری های کمکی

مزیت عرضه فناوری های کمکی
مایکروسافت هنوز هم برای کسانی که از فناوری های کمکی استفاده می کنند، ویندوز 10 رایگان را عرضه می کند.
همه کاری که شما باید انجام دهید این است که صفحه عرضه تکنولوژی های کمکی را مشاهده کرده و بر روی دکمه ارتقا یا Upgrade Now کلیک کنید.
آن چه دانلود خواهد شد، ابزاری است که سیستم ویندوز 7 و 8 یا 8.1 شما را به ویندوز 10 ارتقا می دهد. این کار درست مانند ابزار قبلی تهیه ویندوز 10 یا Get Windows 10 است که در سال اول ویندوز 10 در دسترس همه بود.
با توجه به شرایط عرضه، شما تنها در صورت استفاده از تکنولوژی های کمکی در کامپیوتر خود، می توانید از این عرضه استفاده کنید. این ها شامل هر چیزی مثل صفحه نمایش و بلندگو می شود که کار با ویندوز را آسان تر می کند. کمپانی مایکروسافت، این که شما از تکنولوژی های کمکی استفاده می کنید یا حتی خارج از لیست تکنولوژی های کمکی هستید را چک نمی کند، هر چند که این ها شما را واجد شرایط عرضه خواهد کرد. این یک سیستم افتخاری است.
با وجود درگیری هایی که در زمان راه اندازی این عرضه به وجود آمد، مایکروسافت از عرضه خود عقب نکشید یا دریافت آن را سخت تر نکرد. این عرضه برای همیشه در دسترس نیست، اما مایکروسافت یک اعلامیه پیش از اتمام آن ارائه خواهد کرد. همانند عرضه ارتقا رایگان قبلی، در این روش یک لایسنس دیجیتالی به کامپیوتر شما می دهد که برای عمر دستگاه شما معتبر است. شما می توانید به استفاده از ویندوز 10 ادامه دهید و حتی در آینده آن را در کامپیوتر خود نصب مجدد یا reinstall کنید.

ارائه یک کلید ویندوز 7، 8 یا 8.1

ارائه یک کلید ویندوز 7، 8 یا 8.1

در حالیکه شما نمی توانید از ابزار Get Windows 10 برای ارتقا از ویندوز های 7، 8 یا 8.1 استفاده کنید، اما هنوز هم می توانید با دانلود رسانه نصب ویندوز 10 یا Windows 10 installation media از مایکروسافت، یک کلید ویندوز 7، 8 یا 8.1 را فراهم کنید که در زمان نصب کاربرد خواهد داشت.
ویندوز با سرورهای فعالسازی مایکروسافت تماس داشته و کلید واقعی بودن نسخه ی قبلی ویندوز را تایید می کند. اگر تایید شود، ویندوز 10 نصب خواهد شد و روی کامپیوتر شما فعال می شود. کامپیوتر شما یک مجوز دیجیتالی یا digital license بدست خواهد آورد و شما می توانید استفاده از آن را ادامه دهید و ویندوز 10 را در آینده نصب مجدد کنید.
مایکروسافت با ادامه استفاده کاری ندارد یا این که بخواهد این شیوه را در آینده مسدود کند. در حال حاضر هنوز هم این ترفند، درست کار می کند. حتی اگر مایکروسافت این ترفند را در آینده مسدود کند، سیستم شما مجوز دیجیتالی اش را نگهداری خواهد کرد و ویندوز 10، فعال باقی خواهد ماند.

نصب مجدد ویندوز 10 در صورت ارتقا از قبل

نصب مجدد ویندوز 10 در صورت ارتقا از قبل
اگر شما از تمام آپگرید های رایگان ویندوز 10 استفاده کرده باشید – هر یک از آپگریدهای رایگان اصلی در سال نخست، عرضه، دسترسی یا نصب ویندوز 10 با یک کلید برای انتخاب نسخه های قبلی ویندوز- شما می توانید در همان سخت افزار، استفاده از ویندوز 10 را به صورت رایگان ادامه دهید.
برای این کار، فقط باید رسانه نصب ویندوز 10 یا Windows 10 installation media را دانلود کرده و در کامپیوتر نصب کنید. در طول فرآیند نصب، هیچ کلیدی را آماده نمی کنید. این باید به طور خودکار پس از اتصال با سرورهای مایکروسافت فعال شود.
البته تنها در صورتی می توانید این کار انجام بدید که از قبل، آپدیت ویندوز 10 را در اختیار داشته باشید، با اینحال، باز هم می توانید از ویندوز 10 رایگان روی همین کامپیوتر برخوردار شوید، حتی اگر هارد درایو یا اجزای دیگر آن را جایگزین کرده باشید.
Wizard جدید فعال سازی در آپدیت سالگرد ویندوز 10، حتی برای عیب یابی تغییرات سخت افزار و ارتباط دوباره ی لایسنس دیجیتالی با کامپیوتر مورد نظر، به شما کمک خواهد کرد.

پرش از کلید و نادیده گرفتن هشدارهای فعال سازی

پرش از کلید و نادیده گرفتن هشدارهای فعال سازی
یک راز حقیقی در این جاست: شما برای نصب ویندوز 10 به ارائه یک کلید محصول نیاز ندارید. شما می توانید بدون در اختیار داشتن یک کلید محصول، رسانه نصب ویندوز 10 را از مایکروسافت دانلود کرده و آن را روی یک کامپیوتر شخصی نصب کنید؛ این کار را می توان از طریق Boot Camp دردستگاه های مک و یا در یک ماشین مجازی انجام داد. ویندوز به طور عادی به کار خود ادامه خواهد داد و شما می توانید هر کاری را که می خواهید عملا انجام دهید.
ویندوز 10 به اعلان آزار دهنده فعال کردن آن ادامه خواهد داد اما در عوض به خوبی کار خواهد کرد. شاید کار دلپذیری نباشد، اما راه اندازی یک  ماشین مجازی، تست ویندوز 10 بر روی کامپیوتر شخصی یا نصب ویندوز 10 در بوت کمپ، یک روش قانع کننده است.
این احتمال وجود دارد که پس از نصب نسخه ی غیر فعال ویندوز 10، باید برای در اختیار داشتن نسخه ی فعال و قانونی آن، هزینه کنید.
این به لحاظ فنی توسط دستورالعمل مایکروسافت مجاز نیست، اما آن ها ویندوز را به طور خاصی طراحی کرده اند که این روش جواب می دهد.
اگر مایکروسافت نمی خواست مردم این را انجام دهند، مختار است که تغییراتی را برای مسدود کردن این شیوه در ویندوز در آینده انجام دهد و این احتمال وجود دارد که این مسدودیت انجام شود.
اما ویندوز با این روش سال ها کار کرده است. این روش حتی با ویندوز 7 هم امکان پذیر است.

شما می توانید به وبسایت مایکروسافت سری بزنید و یک نسخه سنجش 90 روزه ویندوز 10 اینترپرایز دانلود کنید. آن برای 90 روز حدودا سه ماه به کار ادامه خواهد داد.
شما می توانید به وبسایت مایکروسافت سری بزنید و یک نسخه سنجش 90 روزه ویندوز 10 اینترپرایز دانلود کنید. این نسخه برای 90 روز حدودا سه ماه به کار ادامه خواهد داد و برای سازمان ها طراحی شده تا ویندوز 10 اینترپرایز را ارزیابی کنند.
نسخه ارزیابی، همراه با ویژگی های اضافه ی ساخته شده درون ویندوز 10 اینترپرایز می آید، بنابراین یک راه مناسب برای تست کردن ویژگی های اینترپرایز است.
به هر حال، با در اختیار داشتن یک کلید می توانید هر ویرایشی از ویندوز 10 را به ویرایش اینترپرایر آن ارتقا دهید، یا اینکه نسبت به غیر فعال بون آن بی اهمیت باشید.
البته، شما می توانید یک کامپیوتر جدید بخرید که همراه با ویندوز 10 باشد. این دستگاه ها چندان ارزان نیستند، زیرا تولید کننده برای مجوز ویندوز مبلغی را پرداخت کرده است. اما اگر شما در پی ارتقا از ویندوز 7،8 یا 8.1 هستید، آن حس بیشتری در شما ایجاد می کند که یک کامپیوتر جدید همراه با ویندوز 10 بخرید و برای آن صدها دلار بیشتر از 120 دلار بپردازید تا یک لایسنس ویندوز 10 هوم برای ارتقا یک کامپیوتر قدیمی تهیه کنید.
تولید کنندگان کامپیوتر های شخصی یک معامله خوب انجام داده و در مقایسه با کاربران عادی ویندوز، پول کمتری به کسانی که لایسنس ها را انجام می دهند، می پردازند.

.

منبع: howtogeek

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر