;
coinex

دومین فراخوان گوشی گلکسی نوت 7 ؛ مشکلات سامسونگ ادامه دارند

دومین فراخوان گوشی گلکسی نوت 7 ؛ مشکلات سامسونگ ادامه دارند

این احتمال وجود دارد که کمپانی سامسونگ، فراخوان گوشی گلکسی نوت 7 را بار دیگر تکرار کند. دقیقا زمانی که تصور می کردیم سامسونگ، شکست گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 را با جایگزینی یک گوشی جدید و شاید امن به جای ورژن قدیمی پشت سر می گذارد، گزارش های اخیر پیرامون انفجار نسخه جایگزین شده نیز باعث تعجب همه شده است. از مشتریان گرفته تا مدیران شرکت و از تحلیگران بازار گرفته تا گروه‌های حامی ایمنی مصرف کننده، به نظر می‌رسد همه از انفجار یکی از گوشی های گلکسی نوت 7 جایگزین شده جدید در خطوط هوایی Southwest در پرواز 994 فرودگاه لوئیزویل که اوایل این هفته رخ داده، متعجب شده اند.

احتمال وجود دومین فراخوان گوشی گلکسی نوت 7

کمپانی سامسونگ و هیچ مقام دولت آمریکا، رسما تایید نکرده ‌اند که این گوشی، یکی از گوشی های جایگزین شده و جدید سامسونگ بوده است، با این حال آقای برایان گرین، صاحب گوشی مذکور گفته که این فبلت را روز ۲۱ سپتامبر از یک فروشگاه متعلق به AT&T به عنوان یک گوشی جایگزین شده برای گوشی گلکسی نوت ۷ اورجینال قبلی خود دریافت کرده است.

به دنبال این حادثه، اداره کل هواپیمایی فدرال (FAA) و کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی امریکا (CPSC)، هر دو این حادثه را به طور جداگانه پیگیری می کنند و درباره دلیل آن پرس و جو خواهند کرد؛ این احتمال وجود دارد که این پیگیری دلیلی بر دومین فراخوان گوشی گلکسی نوت 7 باشد.
به گفته خانم پاملا گیلبرت، مدیر اجرایی پیشین کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا: “اگر گوشی آتش گرفته مذکور، جزء گوشی‌های تعمیر شده باشد که مجددا در جیب فرد آتش گرفته، من حدس میزنم که فراخوان دیگری وجود خواهد داشت.”
نانسی نورد از اعضای سابق کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی نیز حرف خانم گیلبرت را تایید می‌کند و معتقد است: “سامسونگ می تواند این محصول را برای بار دوم نیز فراخوان دهد و این چیزی فراتر از یک اشتباه است.”
در حالی که کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا رسما از هر توضیحی درباره این مسئله خودداری کرده است، نانسی نورد معتقد است که سامسونگ در ابتدا باید تعیین کند که گوشی هوشمند مذکور، از سری محصولات بازنگری شده سامسونگ بوده یا خیر، و سپس به دنبال چرا و چگونگی این اتفاق باشد. بسیاری پیرامون این که آیا دستگاه مذکور در حادثه در واقع یک گوشی هوشمند نوت 7 جایگزین شده با باتری نو بوده است، در شک و تردیدند، با اینحال گزارش هایی در مورد ایمن بودن این دستگاه ها از چین به گوش می رسد و صحت بسیاری از آن هایی که مدعی هستند هنوز پابرجاست.

این احتمال وجود دارد که اولین فراخوان گوشی گلکسی نوت 7 ، یک شوک جدی را در حساب‌های مالی امسال این شرکت کره ای به وجود آورد؛ درصورتیکه گزارش اخیر درباره فراخوان دوم نیز حقیقت داشته باشد، سامسونگ کار بسیار سختی را برای متقاعدسازی مشتریان در مورد استانداردهای کنترل کیفیت، پیش رو خواهد داشت.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر