;
coinex

حال می‌توانید لینک پریسکوپ خود را به پروفایل توییتر خود اضافه کنید

پریسکوپ

از حالا به بعد می توانید لینک های مورد نظر خود در پریسکوپ را به پروفایل توییتر خود اضافه کنید.

توییتر، ادغام سازی جدیدی با برنامه‌ی Periscope خود انجام داده و کاربران این پلتفرم پخش زنده‌ی تصاویر از 5 اکتبر این اجازه را دارند که پروفایل Periscope خود را در صفحه‌ی شخصی توییترشان لینک کنند. این ویژگی جدید، همانند ادغام سازی قبلی توییتر با شبکه‌ی Vine است که سال گذشته آن را معرفی و راه اندازی کرده بود.

اگر شما کاربر پروپاقرص پریسکوپ هستید، حتما تا به حال این کار را انجام داده‌اید، در غیر اینصورت باید گفت که این کار را می‌توان بر روی وبسایت توییتر به سادگی با تیک زدن گزینه‌ی «Show My Periscope Profile» انجام داد. بعد از اضافه کردن این لینک به صفحه‌ی توییتر خود، آیکون به پریسکوپ پروفایل توییترتان در زیر بیوگرافی اضافه می‌شود. بهترین قسمت این ویژگی و قابلیت این است که اگر شما به صورت زنده در حال پخش و استریم باشید این آیکون در صفحه‌ی توییترتان شروع به چشمک زدن می‌کند.

اضافه شدن این قابلیت می‌تواند گواه این باشد که توییتر قصد بالا بردن تعداد کاربران این سرویس و بیشتر کردن هر چه بیشتر live stream و پخش زنده به پلتفرم خود را دارد. تکرار تجربه‌ی پلتفرم Vine که توییتر بسیار به آن امیدوار بود می‌تواند برای شرکت توییتر بسیار زیان‌بار باشد؛ چرا که Vine در حال حاضر بسیار سریع کاربران خود را از دست می‌دهد و این آخرین خواسته‌ی توییتر برای پلتفرم پریسکوپ است.

توییتر، با ادغام سازی بزرگ پریسکوپ قصد داشت شرایطی را فراهم کند که کاربرانش به راحتی بتوانند پخش‌های زنده را باز و آن را ببینند. پس از آن، پخش خودکار ویدئوهای پریسکوپ بر روی توییتر را معرفی کرد و در ماه ژوئن دکمه‌ی «Go Live» را به آن اضافه کرد تا کاربران به سادگی بتوانند از روی برنامه‎‌ی توییتر خود به پریسکوپ بروند و شروع به پخش زنده‌ی تصویر مورد نظر خود کنند. ماه پیش نیز این شرکت ویژگی جدیدی اضافه کرد که کاربران به سادگی متوجه پخش زنده‌ها شوند و مشترک آنان شوند.

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر