;
coinex

مشخصات گوشی شیائومی مری (Meri) در AnTuTu و گیک بنچ رویت شد

مشخصات گوشی شیائومی مری (Meri) در AnTuTu و گیک بنچ رویت شد

مشخصات گوشی شیائومی مری و تصاویر زنده ای از این دستگاه در فضای اینترنت منتشر شد.

هفته ی گذشته، اطلاعاتی از یک دستگاه ناشناخته با برند شیائومی به بیرون درز کرد که به اعتقاد برخی، مشخصات گوشی شیائومی می 5 سی را فاش کرده بود. اما بنا بر گزارشات اخیر، این دستگاه با نام شیائومی مری معرفی خواهد شد. این دستگاه روز گذشته در بنچمارک های انتوتو و گیک بنچ رخ نشان داده و برخی از جزئیات این دستگاه را آشکار کرده است.

گوشی شیائومی مری در بنچمارک گیک بنچ، امتیاز 758 را در آزمون تک هسته ای و امتیاز 3105 را در آزمون چند هسته ای به دست آورده است.

گوشی شیائومی مری در بنچمارک گیک بنچ، امتیاز 758 را در آزمون تک هسته ای و امتیاز 3105 را در آزمون چند هسته ای به دست آورده است. مقایسه ی این امتیاز ها با گوشی نوکیا D1C نشان می دهد که این دو دستگاه، تقریبا در یک کلاس قرار دارند. امتیاز گوشی شیائومی مری در آزمون تک هسته ای بیشتر است؛ این در حالیست که گوشی نوکیا D1C، امتیاز بیشتری را در آزمون چند هسته ای کسب کرده است. شباهت این دو دستگاه به همینجا ختم نمی شود. هر دو گوشی شیائومی مری و نوکیا D1C از پردازنده ی هشت هسته ای با قدرت پردازشی 1.4 گیگاهرتز بهره می برند. پردازنده ی گوشی نوکیا از نوع اسنپ دراگون 430 خواهد بود؛ اما مدل پردازنده ی گوشی شیائومی مری مشخص نشده است.

امتیاز گوشی شیائومی مری در آزمون تک هسته ای بیشتر است؛ این در حالیست که گوشی نوکیا D1C، امتیاز بیشتری را در آزمون چند هسته ای کسب کرده است.

امتیاز گوشی شیائومی مری در آزمون تک هسته ای بیشتر است؛ این در حالیست که گوشی نوکیا D1C، امتیاز بیشتری را در آزمون چند هسته ای کسب کرده است. امتیاز گوشی شیائومی مری در آزمون تک هسته ای بیشتر است؛ این در حالیست که گوشی نوکیا D1C، امتیاز بیشتری را در آزمون چند هسته ای کسب کرده است.

سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو روی این دستگاه اجرا می شود و از رم 3 گیگابایتی برخوردار شده است. اولین تصاویر منتشر شده از این دستگاه، از وجود پردازنده ای با قدرت پردازشی 2.2 گیگاهرتز خبر می داد؛ اما تصاویر گیک بنچ، از قدرت پردازش 1.4 گیگاهرتز خبر می دهد. در توضیح این اختلاف می توان گفت که احتمالا از دو مدل پردازنده استفاده خواهد شد؛ بدین ترتیب می توان انتظار داشت که گوشی شیائومی مری در دو مدل مختلف راه اندازی شود.

گوشی شیائومی مری در بنچمارک انتوتو، مجموع امتیاز 63581 را کسب کرده است؛ این امتیاز از راه اندازی یک گوشی میان رده خبر می دهد. برخی، گوشی شیائومی مری را با گوشی ال جی وی 10 مقایسه کرده اند که در برخی جهات، عملکرد بهتری دارد.

گوشی شیائومی مری در بنچمارک انتوتو، مجموع امتیاز 63581 را کسب کرده است؛ این امتیاز از راه اندازی یک گوشی میان رده خبر می دهد. گوشی شیائومی مری در بنچمارک انتوتو، مجموع امتیاز 63581 را کسب کرده است؛ این امتیاز از راه اندازی یک گوشی میان رده خبر می دهد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر