;
coinex

همراه داشتن سامسونگ گلکسی نوت 7 در پروازها جرم محسوب می‌شود!

دیگر همراه داشتن سامسونگ گلکسی نوت 7 در پروازها جرم محسوب می‌شود!

مسئولین ایالات متحده آمریکا، همراه داشتن گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 را در تمامی پروازهایی که از روی آسمان این کشور عبور می کند، غیرقانونی و ممنوع اعلام کرده و این گوشی هوشمند را «ماده‌ی خطرناک ممنوعه» تلقی کرده است.

سازمان حمل و نقل ایالات متحده آمریکا، ورود گلکسی نوت 7 را به حریم هوایی خود توسط هر آژانس هواپیمایی ممنوع اعلام کرده است. این ممنوعیت از روز 15 اکتبر اجرایی شده و حمل کردن این دستگاه به هر نحوی، اعم از موجود بودنش در کیف یا بار قسمت باربری یا در دست داشتن آن را جرم تلقی می‌کند حتی اگر که دستگاه شما خاموش باشد.

دبیر سازمان حمل و نقل ایالات متحده، آنتونی فاکس در این باره گفته است:

«ما می دانیم که ممکن است برخی مسافران از این رویکرد ما با این مسئله ناراحت باشند، اما باید امنیت و ایمنی تمامی افراد حاضر در هواپیما در اولویت باشد و از آنان مراقبت کرد. ما این اقدام اضافی را به خاطر یک حادثه آتش سوزی در حین پرواز که باعث به وجود آمدن خطرات و مصدومیت خود آن شخص و همچنین به خاطر به خطر افتادن جان افراد حاضر دیگر در آن پرواز، عملی کرده ایم که از درصد بالای این ریسک پرهیز کنیم.»

این آخرین مشکلی است که در حماسه‌ی گلکسی نوت 7 رخ داده و شرکت سامسونگ را با مشکل رو به رو کرده است. اولین محموله‌ی ارسالی این گوشی هوشمند به خاطر انفجار باتری‌های آن‌ها فراخوانی شدند و پس از این که نسخه های جایگزین آن‌ها نیز به طور غیرعادی داغ می‌شدند، سامسونگ آن‌ها را نیز فراخوانی کرد تا به طور قطع سامسونگ گلکسی نوت 7 به دست فراموشی سپرده شود و تولید آن قطع شود.

حالا وقت به زباله انداختن گلکسی نوت 7 است!

تصمیم ممنوعه شدن گلکسی نوت 7 در پروازها به سادگی گرفته نشده و مسئله‌ی ساده‌ای نیست! پس اگر شما نیز از افرادی هستید که هنوز یکی از این گوشی‌های هوشمند در دستتان است لطفا درباره این مسئله دوباره تجدید نظر کنید. وقت آن نیست که جان خود و اطرافیانتان را به خطر بیندازید و باور داشته باشید که این اتفاق برای دستگاه شما نمی‌افتد؛ بلکه درست بر خلاف این موضوع است. این گوشی ممکن است که حتی در جیبتان منفجر شود و دوستان، اقوام و خانواده و یا حتی یک غریبه‌ی بی‌گناه را زخمی و مصدوم کند! پس بله، وقت آن است که دستگاهی که ریسک انفجار بالایی دارد را به زباله‌دان انداخته و به فکر دستگاهی با ریسک انفجار بسیار پایین‌تر باشید!

.

منبع: makeuseof

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر