;
coinex

کمپانی سامسونگ، تجهیز گوشی اس 7 به نرم افزارهای گلکسی نوت 7 را آزمایش می کند

کمپانی سامسونگ، تجهیز گوشی اس 7 به نرم افزارهای گلکسی نوت 7 را آزمایش می کند

امروزه کمتر کسی هست که از خرابی طلایه‌دار جدید کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) خبر نداشته باشد. مشکلی که باعث شد سامسونگ نتواند بار دیگر به اوج درآمد خود بازگردد. پس لرزه‌هایی که پس‌ از این انفجار‌ها رخ داد، باعث شد سامسونگ تمام گوشی های گلکسی نوت 7 ها را فراخوانی کند. در این‌ بین، دارندگان نوت 7 سرشان بی‌کلاه ماند، کاربران به ویژگی‌های جدید گلکسی نوت 7 خو می‌گرفتند و لذت می‌بردند. ولی در ماجرای امروز یک خبر خوب برای این دسته از افراد داریم، در ادامه با تکرا همراه باشید.

چه شما دوست داشته باشید یا نه، باید قبول کنید که پرچم‌دار شکست‌خورده امسال شرکت کره‌ای سامسونگ یعنی  گلکسی نوت 7 بنا به دلایل قابل قبولی از قفسه فروشگاه ها حذف‌ شده است و شاید با تعویض این گوشی با موبایل‌های دیگر این کمپانی، کمی از زخم دارندگان گلکسی نوت 7 ترمیم پیدا کند. ولی حذف این گوشی باعث می‌شود که کاربران از لذت داشتن نرم‌افزارهای نوت و قابلیت‌های آنها بی‌نصیب بمانند که خوشبختانه کمپانی کره‌ای برای این مشکل تدابیری را اندیشیده است و به‌زودی قرار است که در آپدیت‌های جدید دو دردانه خود یعنی گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge)، نرم‌افزارهایی با طعم گلکسی نوت 7 را ارائه دهد. ولی نکاتی هم در این آپدیت‌ها وجود دارد که ممکن است همه نتوانند از این ویژگی‌ها استفاده کنند؛ چرا که برخی ویژگی‌ها مثل قلم گوشی های نوت، باید از لحاظ سخت افزاری پشتیبانی شوند. بعضی کاربران هم در نسخه‌های اولیه این آپدیت، گزارش‌های ناشی از خرابی را داده‌اند. برای مثال اطلاعیه‌های مربوط به ایمیل خود سامسونگ ممکن است که کار نکند.

بااین‌حال، الآن زمان خوبی است که از همتای بزرگ‌تر و از بین رفته آن‌ها به گوشی‌های گلکسی اس  مهاجرت کنید. اگر دلتان برای برخی از ویژگی‌های جالب  گلکسی نوت 7 تنگ شده، نیاز نیست که چند دهه صبر کنید. این روزها از بین محصولات زیاد کمپانی سامسونگ می‌توانید که گلکسی اس 7 ها را انتخاب کنید. البته هیچ گارانتی وجود ندارد که کمپانی تمام ویژگی‌های نوت را به سری 7 خود اضافه کند ولی خب می‌توان به‌ چشم بهترین گزینه آن را انتخاب کرد و فعلاً تا چند ماه آینده گوشی های سری 7 طلایه‌دار محصولات این کمپانی در بازار موبایل‌ها خواهند بود.

.

منبع: Engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر