;
coinex

با این 5 درس از آموزشگاه Udemy توان مکالمه انگلیسی خود را بی‌نقص کنید

با این 5 درس از آموزشگاه Udemy توان مکالمه انگلیسی خود را بی‌نقص کنید

اگر که سال‌هاست با زبان انگلیسی آشنایید و در حال یادگیری آن هستید، اما هنوز توان مکالمه‌تان مانند نوشتارتان قوی نیست به شما پیشنهاد می کنیم درس های مکالمه انگلیسی این متن را بخوانید!

زبان انگلیسی نیز همانند هر زیانی، ممکن است که تزویرگر و گهگاه گمراه کننده باشد و با یک گرامر یا تلفظ اشتباه جمله‌تان به طور کل معنی خود را از دست دهد. ممکن است که استفاده اشتباه از کلمه‌ای مانند «lighted» به جای «lit» (کلمه‌ی دوم فعل گذشته‌ی light است و کلمه‌ی اول اشتباها به این عنوان استفاده می شود) قضاوت تیره‌ی اطرافیانتان را در پی داشته باشد و شما را از یادگیری مکالمه انگلیسی زده کرده و شما را از تصمیم خود پشیمان کند؛ اما این اجازه را به خود ندهید! شگفتی‌های زیبایی در این زبان وجود دارد که شما را عاشق کلمات و چینش آن‌ها کنار همدیگر برای ساخت جملات می‌کند.

انتخاب دروس و دوره‌های درست برای یادگیری بعد از تعامل با فرهنگ و مردمی که به آن زبان تکلم می‌کنند، بهترین راه فراگیری یک زبان است. پس بیایید سری به این راه با دوره‌های رنگارنگ و جورواجور آنلاین یادگیری انگلیسی بپردازیم!

ما در اینجا می‌خواهیم به پنج دوره‌ی آموزشگاه آنلاین Udemy بپردازیم که برای بهبود وضعیت شما برای یادگیری انگلیسی کمک می‌کند و این امر را تسریع می‌کند.

یادگیری: نکات و ترفندهایی که به شما برای به حافظه سپردن زمان افعال کمک می‌کند.

سطح مهارت: متوسط

english-grammar-refresher

ما در مکالمات روزانه، از زمان‌ها برای نشان دادن لحظه ی وقوع اتفاقات استفاده می‌کنیم و به سادگی ممکن است از یک فعل  و زمان اشتباه استفاده کنیم.

در این درس گرامری، دوره‌ای دو ساعته در سطح مبتدی و ابتدایی را خواهید گذراند که به صورت نامحسوس تفاوت میان زمان‌ها در زبان انگلیسی و چگونگی انتخاب فعلی در مقابل دیگری به شما یاد داده خواهد داد. برای مثال نحوه ی استفاده از زمانی که شما باید به طور بی‌نقص، از میان زمان گذشته و حال یکی را انتخاب کنید. این دوره با افعال رایج شروع شده و به افعالی می‌رسد که استفاده‌ی کمتری دارند. این دوره دارای 24 درس است که همگی در انتها دارای آزمون‌های تمرینی هستند.

این دوره برای افراد کاملا تازه وارد نیست. همچنین در ابتدای دوره Udemy یادآور می شود که دروس، شامل استثناهای قوانین زمان افعال نمی شود؛ اما آغازگر خوبی برای شروع و اعتماد به نفس کافی دادن به شما برای شرکت در مکالمه انگلیسی است.

یادگیری: دستور العمل‌های ضروری برای درست نویسی

سطح مهارت: مبتدی

easy-grammar-101

آموزشگاه Udemy این دوره را با این واقعیت که «هیچ شانس دومی برای تحت تاثیر قرار دادن اطرافیان غیر از طرز صحیح نوشتار وجود ندارد» معرفی می‌کند.

امروزه، هر نوشتاری نیازمند شکست دادن کمبود وضوح و اختصار لازم و توجه به این موضوع است؛ این دو، ستون‌های مکالمه‌ی محاوره‌ای و یا حتی نامه‌نگاری اداری هستند. گرامر از ارکان اصلی است که کلمات نوشته‌ی شما را برجسته‌تر، واضح‌تر و مربوط به یکدیگر می‌کند. این دوره‌ی 23 درسه برای یادگیری انگلیسی، شما را با سه ساعت تدریس به این مهم می‌رساند و این مورد را در شما نهادینه می‌کند. استفاده از این تمرینات البته که زمان‌برتر هستند و ممکن است مدتی طول بکشد که به طور کامل بتوانید از آن استفاده کنید اما در آخر، به شما این اعتماد به نفس را خواهد داد که به سادگی بتوانید متون خود را نوشته و تکمیل کنید. برای مثال، بند بند کردن درست و قوی برای ساخت بلوک‌های نوشتاری زیبا برای تزئین متن خود و تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل از ویژگی‌های یادگیری و فراگیری این دوره است.

این دوره حتی برای افرادی که زبان اولشان انگلیسی است نیز پیشنهاد می‌شود؛ چرا که باعث می شود نویسنده، متکلم و سخنران بهتری شوند.

یادگیری: مهارت‌های پیشرفته‌ی گرامر برای ارتباطات بهتر

سطح مهارت: متوسط

advanced-english-grammar

دوره‌ی پیشرفته‌ی گرامر انگلیسی بلندترین دوره‌ی لیست پنج موردهی نوشته‌ی ماست که تقریبا هفت ساعت و 51 درس دارد و از واژگان و اصطلاحات ساده شروع می‌شود و به دروس پیشرفته‌تر مشروط به بندها می‌رسد. زمان‌ها بخش مهم و قوی این دوره هستند که به دنبال آن، طرز رفتار انواع افعال و استثناها در زبان انگلیسی  نیز تکمیل‌تر می‌شود. برخی از قسمت‌های دروس گرامری دوره، سری به استانداردهای رسمی انگلیسی British می‌زند و درباره‌ی آن‌ها نیز صحبت می‌کند.

جیک والینسکی (Jake Wolinsky) که یک مدرس باتجربه است و توسط دانشجویان خود بسیار تقدیر شده نیز این دوره را گذرانده و از آن استفاده کرده است. این دوره ساختار خوب و کاملا منطقی دارد، گرچه که لازمه‌ی شروع این دوره نیازمند تمرینات بیشتر و گذراندن دوره‌های بیشتری است که بتوان این دروس را فرا گرفت.

یادگیری: اهمیت نقطه گذاری

سطح مهارت: مبتدی

english-punctuation

می دانیم که تنها یک ویرگول ممکن است جهت کل متن را تغییر دهد یا حتی یک آپاستروف معنی جمله‌تان را تغییر دهد. نقطه گذاری به اندازه‌ی ستون‌های یک ساختمان برای گرامر مهم هستند، اما اگر که یکی از آن‌ها را در جای درست خود قرار ندهید به نتایج خوبی نخواهید رسید! همانطور که می‌دانید نقطه گذاری نیز اهمیت بالایی دارد و ممکن است بسیار فریبنده باشد و کارتان را خراب کند.

بنابراین، این دوره‌ی 45 دقیقه‌ای و مختصر که تمامی استراتژی‌ها و نحوه‌ی درست نقطه گذاری را در خود جای داده، خالی از لطف نیست.

یادگیری: یادگیری چگونگی به خاطر سپردن تمامی مطالعات خود

سطح مهارت: تمامی سطوح

master-memorization

این دوره‌ی کوتاه تنها درباره‌ی یادگیری مکالمه انگلیسی نیست و برای تمامی دوره‌هایی که در طول عمر خود می‌گذرانید، حیاتی است؛ چرا که به شما آموزش می‌دهد، چگونه مواردی که یاد می گیرید را به خاطر بسپارید!

این دوره بر روی افزایش کیفیت و کمیت واژگانی که شما به خاطر می‌سپارید تمرکز کرده است؛ پس می‌توانید تکنیک‌ها و ابزاری که در این دوره برای به حافظه سپاری به شما توصیه می‌شود را در یادگیری انگلیسی خود استفاده کنید. دانش زیادتان درباره‌ی گرامر بدون داشتن اصطلاحات و کلمات کافی در حافظه‌ی خود برای استفاده کردن از آن‌ها عملا بلااستفاده است و کارایی این زبان را برایتان پایین می‌آورد. بنابراین با آشنایی نحوه‌ی پردازش اطلاعات و پروسه‌ی به حافظه سپردن مغز خود و فهمیدن عملکرد آن شروع کنید و کتابخانه‌های بیشتری در حافظه‌ی خود بسازید!

دروس این دوره ممکن است به شما کمک کند بفهمید که یادگیری بهتر چگونه ممکن است و روند یادآوری شما را سریع‌تر کند. چالش انتهایی این دوره یادگیری روزانه‌ بیش از 100 کلمه در روز است که شما را در هر زبانی نه تنها انگلیسی روان خواهد کرد.

پی‌نوشت مترجم

به یاد داشته باشید که هر کدام از دوره‌هایی که در آموزشگاه Udemy خریداری می‌کنید و می‌گذارنید ویژگی‌های زیر را دارا هستند:

  • دسترسی مادام العمر به دوره
  • گارانتی بازگشت هزینه تا 30 روز
  • گواهی‌نامه پایان دوره با ارزش

.

منبع: makeuseof

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر