coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوگل تضمین کرد گوشی پیکسل XL تا ۲۰۱۸ به‌روزرسانی های اندروید را دریافت می‌کند

خوشبختانه، گوشی پیکسل و گوشی پیکسل XL به روزرسانی های امنیتی را برای مدت طولانی‌تری دریافت خواهد کرد. گوگل گفته است: دو تلفن جدید بروزرسانی های امنیتی را برای حداقل ۳ سال بعد از ورود آنها به بازار دریافت می کنند.

جانشینان تلفن‌های هوشمند نکسوس، یعنی پیکسل (Google Pixel) و پیکسل XL جدید گوگل اولین گوشی هایی هستند که  به‌روزرسانی های جدید اندروید را دریافت می‌کنند. گوگل با اشاره به این موضوع تضمین کرد که این دو تلفن هوشمند تا اکتبر ۲۰۱۸ به همین صورت به روزرسانی های اندروید را دریافت خواهند کرد.

صفحه پشتیبانی گوگل، یعنی ” بررسی و بروزرسانی نسخه اندروید شما ” تأیید کرد که دو دستگاه گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL تا زمانی که در فروشگاه‌های گوگل هستند، به صورت تضمین شده به روزرسانی های اندروید را دریافت خواهند کرد. در این متن آمده است که:

” تلفن‌های پیکسل آخرین بروزرسانی های اندروید را بعد از آمدن به فروشگاه‌های گوگل و به مدت ۲ سال دریافت خواهند کرد و بعد از آن ما هیچ ضمانتی درباره دریافت بروزرسانی ها نداریم. “

بدیهی است که این موضوع به این معنا نیست که گوگل از دریافت بروزرسانی های جدید توسط پیکسل و گوشی پیکسل XL بعد از تاریخ ذکر شده جلوگیری می‌کند. این موضوع فقط به این معناست که گوگل، تضمینی در خصوص بروزرسانی های جدید بعد از این تاریخ ندارد.

خوشبختانه، گوشی پیکسل و گوشی پیکسل XL  به روزرسانی های امنیتی را برای مدت طولانی‌تری دریافت خواهد کرد. گوگل گفته است: دو تلفن جدید بروزرسانی های امنیتی را برای حداقل ۳ سال بعد از ورود آنها به بازار دریافت می کنند.  همچنین، گوگل تضمین کرده است که دریافت به روزرسانی های امنیتی حداقل تا ۱۸ ماه پس از فروش آخرین تلفن در فروشگاه گوگل ادامه خواهد داشت. بنابراین پس از تاریخ ذکر شده، توقف دریافت بروزرسانی ها بستگی به عرضه دستگاه جدید گوگل دارد.

به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد ارائه به روزرسانی های نرم افزاری پیکسل و پیکسل XL را به همان ‌گونه که برای دستگاه‌های نکسوس انجام می‌داد، حداقل برای این دو دستگاه نیز انجام دهد. حقیقت این است که توسعه دهندگان اندروید، بازه ‌ی زمانی این ضمانت را کوتاه‌ تر نمی‌کنند و این اتفاق خوبی است. هر چند که ما قطعاً می دانیم اکثر مشتریان دوست دارند  این بازه زمانی ۳ ساله توسط شرکت گوگل افزایش یابد.

منبع : phoneArena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر