;
coinex

نکات و ترفندهای گوشی های پیکسل و پیکسل XL

در این مقاله قصد داریم نکات و ترفندهای گوشی های پیکسل و پیکسل XL را به شما آموزش دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم نکات و ترفندهای گوشی های پیکسل و پیکسل XL را به شما آموزش دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

آیا از مکان چراغ Notification آگاهی دارید؟ همین‌جاست، کنار جک خروجی صدا اما به‌صورت پیش‌فرض فعال نیست. از پنهان بودن درصد باتری روی نوار بالای گوشی تعجب کرده‌اید؟ آیا نمی‌دانید که چگونه باید تماس از طریق وای-فای را فعال کنید؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا نکات و ترفندهای گوشی های پیکسل و پیکسل XL را بیابید.

چراغ notification :

اول‌ از همه، ممکن است متوجه شده باشید که هنگام دریافت اطلاع‌رسانی‌ها خبری از چشمک زدن LED نیست؛ اما این چراغ درست در بالای صفحه‌ نمایش و کنار جک خروجی صدا قرار دارد. این چراغ چشمک‌زن در سال گذشته و از دستگاه‌های نکسوس 6P  و نکسوس 5X به بعد، به‌صورت پیش‌فرض غیرفعال شد. اما به‌راحتی قابل فعال‌سازی است. برای این کار کافی است به تنظیمات رفته سپس به بخش اطلاع‌رسانی، روی آیکون چرخ‌دنده که در گوشه‌ی راست صفحه‌نمایش قرار دارد کلیک کنید، Pulse notification light را فعال کنید و تمام.

شاخص درصد باتری :

موضوع بعدی که توجه شما را جلب می‌کند، نبود شاخص درصد باتری در نوار اطلاع‌رسانی است. اگر می‌خواهید همیشه به این شاخص دسترسی داشته باشید کافی است با انگشت نوار اطلاع‌رسانی را به پایین کشیده، انگشتتان روی آیکون تنظیمات نگه‌دارید و صبر کنید تا این آیکون به چرخش درآید، سپس خواهید دید که شاخص درصد باتری در کنار تنظیمات سیستم UI  در پایین منوی تنظیمات نمایان خواهد شد.

ویجت لانچر آب‌وهوای پیکسل :

لانچر پیکسل دارای یک ویجت نوار جستجوی خوب و جدید است که به همراه یک نشانگر تاریخ به شما اجازه می‌دهد تا به‌سرعت در گوگل جستجو کرده و به دستیار جدید گوگل دسترسی پیدا کنید. اما می‌دانستید که این ویجت می‌تواند آب‌وهوا را نیز به شما نشان دهد؟ اگر موفق به دیدن شرایط آب‌وهوا و دمای آن در تاریخ واقع در صفحه اصلی نشدید، ممکن است لانچر پیکسل شما نیاز به به‌روزرسانی داشته باشد. برنامه را به‌روزرسانی کرده و خواهید دید که شرایط آب‌وهوایی بالای تاریخ نمایان خواهد شد.

راهنمایی و ترفندهای دیگر :

  • برای روشن کردن تماس از طریق وای – فای به قسمت تنظیمات > بیشتر > ازاینجا فعالش کنید.
  • برای شخصی‌سازی دستیار گوگل خود، انگشتتان را به سمت راست صفحه اصلی کشیده، بر روی آیکون فهرست که در گوشه‌ی سمت راست صفحه‌نمایش قرار دارد کلیک کنید و خواهید دید که تعدادی تنظیمات برای اعمال وجود دارد.
  • برای فعال‌ سازی دستیار وای-فای گوگل که می‌تواند به‌صورت خودکار به شبکه باز و امن متصل شود، وارد بخش تنظیمات شده > وای – فای > بر روی آیکون چرخ‌دنده در گوشه‌ی سمت راست کلیک کنید و گزینه استفاده از وای – فای باز را فعال کنید. با این کار تلفن پیکسل شما به‌صورت خودکار به شبکه‌های باز بی‌سیم متصل شده و یک آیکون کلید همراه لوگو در کنارش نمایان خواهد شد.
  • گرفتن عکس از صفحه‌ نمایش تغییری نکرده است و با فشار دادن هم‌زمان دکمه‌های خاموش و روشن کردن دستگاه و دکمه کم کردن صدا، قابل انجام است.

اینها تعدادی از نکات و ترفندهای گوشی های پیکسل و پیکسل XL است.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر