;
coinex

کمپانی مرسدس بنز از پیکاپ تراک جدید خود در 25 اکتبر رونمایی می کند

کمپانی مرسدس بنز از پیکاپ تراک جدید خود در 25 اکتبر رونمایی می کند

کمپانی مرسدس بنز طی رویدادی که در تاریخ 25 اکتبر (دو روز دیگر) در استکهلم سوئد برگزار می شود، از پیکاپ تراک جدید خود رونمایی خواهد کرد؛ این خبر از طریق یک لینک یوتیوب که از برگزای این رویداد خبر می دهد، منتشر شد.

بنا بر این پیش نمایش یوتیوب، نسخه ی کانسپت این پیکاپ تراک متوسط، نمونه ای از نسخه ی نهایی و قابل تولید را به نمایش گذاشته است؛ مرسدس از عبارت “نوع جدید سرسختی” برای توصیف این پیکاپ تراک استفاده کرده است. در تصویر بالا که در لینک ویدیو نیز قابل مشاهده است، نمایی از یک وانت-پیکاپ روی یک تکه چوب حک شده که به قابلیت های آفرود این وانت اشاره می کند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، مشخص شد که کمپانی مرسدس قصد دارد نسخه ی نهایی این پیکاپ تراک را تا پایان سال 2017 راه اندازی کند. برخی عکاسان موفق شدند که مراحل آزمایش این وانت در ماه می را ثبت کنند؛ این تصاویر از اندازه ی متوسط و نمایی مشابه سایر وسایل نقلیه ی این کمپانی خبر می دهند.

کمپانی مرسدس بنز هنوز هیچ نامی را برای این پیکاپ تراک مشخص نکرده است؛ با اینحال، شایع شده که این وانت-پیکاپ در کلاس X و GLT قرار خواهد گرفت. بنا بر گزارشی که قبلا توسط CarAdvice منتشر شده بود، این وانت بر مبنای نیسان NP300 ناوارا طراحی شده است. انتظار می رود که تامین قدرت نسخه ی اولیه توسط موتور چهار سیلندر با حجم 2.3 لیتر تامین شود. این موتور می تواند قدرت 188 اسب بخار را تامین کند. مدل های دیگر نیز از همین موتور برخوردار خواهند شد اما امکانات بیشتری در آن تعبیه می شود.

علیرغم فروش خوب پیکاپ تراک ها، به ویژه اندازه ی متوسط آنها در کشور آمریکا، کمپانی مرسدس بنز اعلام کرده بود که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای فروش وانت جدید خود در این کشور ندارد.

.

منبع: autoblog

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    به کجا داریم میریم!

    پاسخ