;
coinex

اپل اعلام کرد که 90 درصد محصولات این شرکت در فروشگاه آمازون جعلی هستند

اپل اعلام کرد که 90 درصد محصولات این شرکت در فروشگاه آمازون جعلی هستند

اپل اعلام کرد که 90 درصد محصولات این شرکت در فروشگاه آمازون جعلی هستند. در ادامه با تکرا همراه باشید:

اگر شما هم برخی از محصولات شرکت اپل را از فروشگاه آمازون خریداری می‌کنید، اپل برای شما هشداری دارد. بر اساس گفته‌های شرکت اپل، بیش از 90 درصد شارژرها و کابل‌هایی که در فروشگاه آمازون به نام محصولات “اصل” شرکت اپل فروخته می‌شوند، در حقیقت تقلبی هستند. این اطلاعات درپی طرح دعوی حقوقی که شرکت اپل هفته گذشته در دادگاه فدرال آمریکا به ثبت رسانده بود، فاش شده است. در جریان این دعوی، شرکت اپل از یک شرکت واقع در ایالت نیوجرسی آمریکا به نام Mobile Star برای جعل محصولات خود شکایت کرده است.

این محصولات توسط خود اپل خریداری شده اند و همچنین اپل به آمازون اطلاع داده است که محصولات موجود در این وب‌سایت جعلی هستند. در آن لحظه، آمازون به شرکت اپل اعلام کرد که این محصولات جعلی توسط شرکتی به نام Mobile Star به این فروشگاه وارد شده‌اند. به گفته‌ی اپل، این محصولات برای مشتریان خطر جانی دارند. اپل اعلام کرده است که این محصولات ممکن است بر اثر داغ شدن منفجر شوند و یا به مشتریان شوک الکتریکی وارد کنند و ازاین‌رو برای مشتریان خطرناک هستند.

پس از انتشار گزارشی که در سال 2013 از کشته شدن یک زن 23 ساله در کشور چین بعد از پاسخ به یک تماس با گوشی آیفون 5 خبر داد، تعداد زیادی از حوادث گزارش شد و از این خبر می‌داد که گوشی‌های آیفون و تبلت های آیپد به مشتریان شوک الکتریکی وارد می‌کنند. اپل علت این حادثه را استفاده از شارژرهای ارزان و بی‌کیفیت شرکت‌های ثالث اعلام کرد. همچنین این شرکت، کمپینی را برای تعویض شارژرها و کابل‌های بی‌کیفیت ایجاد کرد. اپل اکنون نگران است تا بسیاری از مشتریان این شرکت براثر استفاده از این محصولات جعلی که در فروشگاه آمازون به فروش می‌رسند، بار دیگر در معرض خطر قرار بگیرند.

ما به شما توصیه می‌کنیم که اگر یکی از محصولات به‌اصطلاح “اصل” را در فروشگاه آمازون خریده‌اید، با پشتیبانی آنلاین شرکت اپل تماس بگیرید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر