;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی S7 edge هنگام شارژ شدن منفجر شد!

گلکسی S7 edge هنگام شارژ شدن منفجر شد

گوشی سامسونگ گلکسی S7 edge هنگام شارژ شدن منفجر شد!

اخیراً یکی از کارمندان کمپانی معتبر آمریکایی، ایمیلی مربوط به یکی از مشترکین کمپانی خود را منتشر کرده که حاوی اخباری است که نکات شگفت‌آوری را شامل می‌شود. در این ایمیل منبعی که خواسته نامش فاش نشود بیان کرده که مدتی پیش، یکی از مشتریان‌ با در دست داشتن یک دستگاه گوشی سامسونگ گلکسی S7 edge منفجرشده وارد مغازه شد. عمق فاجعه آنجاست که مشتری تنها دو هفته قبل گوشی خود را خریداری کرده و تحویل گرفته بود. به گفته صاحب گوشی، این اتفاق زمانی افتاد که گوشی در حال شارژ شدن با شارژر اصلی کارخانه بوده است.

البته این اولین بار نیست که گلکسی S7 edge منفجر می‌شود و از این دست حادثه ها را رقم می‌زند. ماه گذشته نیز شکایتی از سمت مردی که در شهر اوهایو مشغول به کار ساخت‌وساز بود از کمپانی سامسونگ صورت گرفت، وی اظهار داشت که گوشی سامسونگ گلکسی S7 edge در جیبش منفجر شده است. قربانی این حادثه، دچار سوختگی از نوع درجه 3 شده و مجبور به تحمل درد عمل پیوند پوست شد. همچنین، باز هم ماه گذشته خبرهایی حاکی از انفجار یک دستگاه گلکسی اس 7 اج در نیمه‌های شب، هنگام شارژ شدن از منابع معتبر نقل شد. به مانند آخرین مورد، گوشی در حال شارژ شدن با شارژر اصلی خود بوده است.

همچنین، اخیراً ادعاهایی که دیگر تولیدکنندگان را شامل می‌شود نیز وجود داشته است. هفته گذشته نیز یکی از مالکان یک دستگاه گوشی اپل آیفون 7 اظهار داشت که انفجار گوشی‌اش باعث صدمه دیدن خودروی وی شده است.

هم‌اکنون، سؤال اصلی اینجاست که چند انفجار، چند حادثه و چند قربانی دیگر لازم است تا تولیدکنندگان بفهمند که باید گوشی‌های هوشمند طراحی شده خود را دوباره بررسی کنند؟ همچنین نباید از نقش شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در پوشش اخبار توسط مصرف‌کنندگان غافل شد. تاکنون، با توجه به نظرسنجی‌ها در این فضاها، 40% از مالکان کنونی گوشی‌های سامسونگ، هرگز حاضر نیستند که دوباره گوشی هوشمند دیگری از کمپانی سامسونگ خریداری کنند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر