;
coinex

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 به بیرون درز کرد

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 8

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 به بیرون درز کرد. خبری هیجان انگیز برای طرفداران شرکت سامسونگ. در ادامه با تکرا همراه باشید:

بعد از اینکه عادت کرده بودیم هر روز اخبار مربوط به مشکلات به وجود آمده بر اثر گوشی گلکسی نوت 7 را بشنویم، اکنون اما به نظر می‌رسد که باید اتفاق بزرگ بعدی حول محور شرکت سامسونگ را دنبال کنیم.  توجهات زیادی اکنون معطوف گوشی گلکسی S8 شده  است؛ به این دلیل که این گوشی اولین اتفاق بزرگ بعد از شکست گوشی نوت 7 به شمار می رود. شایعاتی که به هیچ عنوان هم تعجب برانگیز نیست، از این خبر می‌دهند که گوشی جدید سامسونگ بازهم لبه‌های از دو طرف خمیده دارد.

در حقیقت، یکی از حساب‌های کاربری در وب‌سایت Weibo که به افشای اطلاعات گوشی‌های هوشمندی که در آستانه ی معرفی  هستند می‌پردازد، پستی را منتشر کرده است که در آن مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اج را لو می‌دهد و آن را با گوشی تازه معرفی شده‌ی Xiaomi Mi Note 2 مقایسه می‌کند. هر دوی این گوشی‌ها دارای لبه‌های خمیده هستند، اما صفحه نمایش خمیده‌ی گوشی ساخت شرکت شیائومی یک صفحه نمایش OLED ساخت شرکت ال جی است که با 5.7 اینچ اندازه از رزولوشن Quad HD پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که گوشی گلکسی S8 از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با پنل 4K بهره می‌برد که علاقه‌مندان به واقعیت مجازی حسابی از آن لذت خواهند برد. قبلاً خبرهایی مبنی بر اینکه سامسونگ به سختی در تلاش است تا یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 4K تولید کند شنیده بودیم که با این اتفاق به نظر می‌رسد این خبر کنونی درست از آب درآید.

از دیگر مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 می توان به تجهیز آن به دو نوع پردازنده اشاره کرد. پردازنده‌ی Snapdragon 830 و پردازنده‌ی Exynos 8895 که هر دو، با تکنولوژی 10 نانومتری ساخته شده اند. این خبر را هم می‌توان با خبری که چند مدت پیش مبنی بر اینکه شرکت سامسونگ در حال ساخت حجم عظیمی از پردازنده‌های 10 نانومتری است منتشر شد، توجیه کرد. ظاهراً این گوشی دارای 6 یا 8 گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد بود که باور کردن این خبر کمی دشوار است. کمپانی سامسونگ تاکنون رمی با مقدار 8 گیگابایت رونمایی نکرده است، اما این شرکت همیشه به بالا بردن میزان رم در گوشی‌های خود معروف بوده و حداقل ممکن است گوشی با 8 گیگابایت رم را برای کشور چین عرضه کند که این دقیقا کاری است که این شرکت پیشتر با گوشی نوت 7 انجام داده بود.

سایر مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 که در این لیست ذکر شده، چیزهای عجیبی نیست و می‌توان آنها را باور کرد. از جمله مشخصات این لیست می‌توان به قابلیت NFC + MST برای سامسونگ پی ( Samsung Pay ) اشاره کرد. این مشخصات و اطلاعات درست قبل از نمایشگاه سالانه موبایل MWC به بیرون درز کرده‌اند؛ سامسونگ به طور معمول، در این نمایشگاه از گوشی های سری اس خود رونمایی می کند.

نظر شما در مورد این مشخصات چیست؟

.

منبع : phoeArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر