;
coinex

باوجود فراخوان دوم سامسونگ، هنوز هم گلکسی نوت 7 در هنگ‌ کنگ در حال فروش است

باوجود فراخوان دوم سامسونگ برای تعویض گلکسی نوت 7 خود، هنوز هم این دستگاه در هنگ‌ کنگ در حال فروش است.

باوجود فراخوان دوم سامسونگ برای تعویض گلکسی نوت 7 خود، هنوز هم این دستگاه در هنگ‌ کنگ در حال فروش است. در ادامه با ما همراه باشید.

باوجود دومین فراخوان سامسونگ برای برگرداندن گوشی های گلکسی نوت 7 و اعلام این‌ که نباید به ‌هیچ ‌وجه این دستگاه را روشن کرد، هنوز هم هستند کسانی که به این فبلت چسبیده اند و قصد تعویض آن را با تلفن دیگری نداشته و حاضرند جان خود، خانواده و دوستان را به خطر بیندازند.

بر این اساس هنوز هم هستند کسانی که با خطر انفجار این دستگاه مشکلی ندارند و خواستار خرید آن هستند. البته باید اشاره کرد که فروش این دستگاه در ایالات‌ متحده ممنوع اعلام ‌شده؛ اما در سایر کشورها هیچ‌ گونه قانون رسمی‌ای برای ممنوعیت خرید و فروش این گوشی ها وجود ندارد. به ‌تازگی عکسی از یک فروشگاه در هنگ‌ کنگ منتشر شده که تعدادی گلکسی نوت 7 را به قیمت مناسبی برای فروش قرار داده است.

بعضی از این خریداران این کار را تنها برای تخفیف انجام می‌دهند، چرا که هنگام تعویض گلکسی نوت 7 با گلکسی S7 از تخفیف برخوردار خواهند شد و همچنین با پرداخت مبلغ کمی صاحب تلفن هوشمند جدیدی می‌شوند.

دلیل دیگری که باعث تمایل مصرف‌ کنندگان به خرید نوت 7 و به خطر انداختن جان خود می‌شود، مشخصات و ویژگی‌های فراوانی است که این تلفن هوشمند در اختیارشان می‌گذارد. مانند قلم S Pen که به کاربران اجازه‌ی انجام کارهایی را می‌دهد که دیگر تلفن‌ها قادر به انجام آن نیستند. دلیل دیگر این است ‌که نوت 7 اولین دستگاه از این سری است که گواهینامه IP67 را دریافت کرده است.

اگر جایی گلکسی نوت 7 را با قیمت‌های خوب برای فروش عرضه کرده بودند، پیشنهاد نمی‌کنیم که آن را بخرید. قرار بود تمام فروشندگان، دستگاه‌های فروش نرفته‌ی خود را به شرکت سامسونگ بازگردانند. همان‌طور که گفتیم دولت آمریکا اجازه فروش این دستگاه را به فروشندگان نمی‌دهد، این به آن معنا است که هیچ گوشی نوت 7 را در ایالات ‌متحده برای فروش پیدا نخواهید کرد. همان‌طور که از تصویر پیداست، برخی فروشندگان دست از فروش این محصول بر نمی‌دارند. امیدواریم کسانی که این گوشی را خریداری می‌کنند، تنها برای سودی حاصل از تعویض آن این کار را انجام دهند.

گلکسی نوت 7 در هنگ‌ کنگ در حال فروش است

منبع: phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر