;
coinex

به روزرسانی Google Maps برای iOS عرضه شد

به روزرسانی Google Maps برای iOS

به روزرسانی Google Maps برای iOS همراه با قابلیت سفارش غذا از سرویس‌های تحویل غذا ارائه شد.

با به روزرسانی Google Maps برای iOS ، کاربران می‌توانند به ‌راحتی از طریق این اپلیکیشن اقدام به سفارش دادن غذا از سرویس‌های تحویل غذا کنند. این به روزرسانی جدید اکنون از طریق فروشگاه برنامه‌های اپل قابل دریافت است، هر چند قطعا شما این به روزرسانی را بر روی گوشی خود نصب ‌کرده‌اید.

از ویژگی‌های اصلی این به روزرسانی جدید می‌توان به توانایی سفارش غذا از سرویس‌ها تحویل غذا اشاره کرد. کاربران اندروید از یک سال پیش این قابلیت را بر روی دستگاه‌های خود داشتند و اکنون این امکان اگر چه کمی دیر، برای کاربران iOS نیز فراهم ‌شده است.

این ایلیکیشن به ‌طور دقیق امکان سفارش غذا از سرویس‌هایی همچون Seamless و Grubhub را برای کاربران iOS فراهم کرده است، درست به همان شکل که در نسخه اندروید آن وجود دارد.

با استفاده از این برنامه، علاوه بر دسترسی به امکان سفارش غذا، امکان مشاهده‌ی یک فهرست همچون بهترین غذاخوری‌ها و یا ارزان‌ترین رستوران‌ها را در اختیار دارید که با انتخاب هر کدام از این گزینه‌ها لیستی از رستوران‌ها برای شما نمایان خواهد شد که هر کدام دارای اطلاعاتی از قبیل ساعت کاری، قیمت‌ها و رتبه‌بندی آن‌ها است.

از آنجایی ‌که همه‌ی رستوران‌ها در این برنامه گنجانده نشده است، از آن‌هایی که امکان ” سفارش غذا ” را دارند، می‌توانید غذا سفارش دهید.

علاوه بر این، امکان دیگری به برنامه اضافه ‌شده است که با مشخص کردن هر نقطه در نقشه، اطلاعات جغرافیایی آن مکان را در کارتی در پایین صفحه مشاهده کنید.

به گفته گوگل، آخرین نسخه از این نقشه برای iOS، امکان اضافه کردن عکس به محل‌های مشخص ‌شده و دلخواه را روی نقشه به کاربران می‌دهد. کاربران مدت‌ها منتظر دریافت این قابلیت بودند. گوگل دکمه افزودن عکس را در کنار عکس‌های موجود در هر مکان قرار داده و به راحتی با فشردن آن می‌توان عکس موردنظر را به نقشه افزود.

بروزرسانی Google Maps برای iOS

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر